حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باریک‌ترین گوشی تاشو جهان توسط سامسونگ معرفی خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اطلاعات جدیدی به‌بیرون درز کرده که نشان می‌دهد سامسونگ در حال توسعه باریک‌ترین گوشی تاشو جهان با ضخامت ۷ میلی‌متری است. این دستگاه حتی از Honor Magic V3 نیز باریک‌تر خواهد بود.

احتمالاً باریک‌ترین گوشی جهان با ضخامت ۷ میلی‌متری توسط سامسونگ معرفی خواهد شد

سامسونگ که پیشگام بازار تلفن های هوشمند تاشو محسوب می‌شود، برای حفظ برتری خود در این حوزه با چالش هایی مواجه شده است. به‌عنوان مثال، Galaxy Z Fold 6 که چندی پیش رونمایی شد، یک ارتقاء کوچک نسبت به نسل قبل بود. در همین حال اما تولیدکنندگان گوشی های هوشمند چینی، به‌طور مداوم در حال نوآوری در دستگاه های تاشو خود هستند. مثلاً Honor Magic V3 که به‌تازگی معرفی شده بسیار ضخامت کمی داشته و فقط ۹.۲ میلی‌متر (در حالت تا شده) است. در حال حاضر این دستگاه، باریک‌ترین گوشی تاشو جهان محسوب می‌شود. برای مقایسه، گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ ضخامت ۱۲.۱ میلی‌متری داشته که ۲.۹ میلی‌متر از نماینده‌ی آنر ضخیم‌تر است.

Galaxy Z Fold 6

اما به نظر می رسد که سامسونگ مصمم است تا سلطه خود را دوباره در این بازار به دست آورد. طبق گزارش وب‌سایت Gizmochina، این غول فناوری کره‌ای در حال توسعه یک تلفن هوشمند تاشو است که ضخامت ۷ میلی‌متری (در حالت بسته شده) خواهد داشت. اگر سامسونگ موفق به انجام این کار شود، نتیجه یک گوشی تاشو فوق‌العاده نازک خواهد بود که می‌تواند از نظر ضخامت به راحتی آنر مجیک V3 را شکست دهد. البته دستیابی به چنین ضخامت کمی در عمل چندان ساده نخواهد بود. سامسونگ باید ویژگی‌های مهمی مانند پشتیبانی از قلم S Pen را حذف کند. همچنین ظرفیت باتری این دستگاه نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

این اولین بار نیست که اطلاعاتی درباره گوشی تاشو باریک سامسونگ منتشر می‌شود. گزارش هایی وجود دارد که نشان می‌دهد گلکسی زد فولد ۶ اسلیم در دست توسعه است. در حال حاضر اما مشخص نیست که این گوشی تاشو ۷ میلی‌متری شایعه شده همان Z Fold 6 Slim است یا دستگاه دیگری خواهد بود. فراتر از ابعاد فیزیکی، این گزارش نشان می‌دهد که سامسونگ همچنین به دنبال ویژگی‌ های منحصربه‌فردی است تا گوشی های تاشو خود را از تلفن های هوشمند معمولی متمایز کند. اما در حال حاضر جزئیات خاصی در مورد این ویژگی‌ ها منتشر نشده است.

گلکسی زد فولد 6 سامسونگ با وزن و ضخامت کمتر و ویژگی‌های جدید Galaxy AI رسماً معرفی شد

همانطور که بازار گوشی های هوشمند تاشو رقابتی‌تر می‌شود، توانایی سامسونگ برای نوآوری و ارائه دستگاه های جذاب برای حفظ رهبری آن در این دسته نوظهور، بسیار مهم خواهد بود. ما مشتاقانه منتظریم ببینیم این غول فناوری کره‌ای چه چیزی را برای کاربران در نظر گرفته است.

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند باریک‌ترین گوشی تاشو جهان را با ضخامت ۷ میلی‌متری تولید کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی