حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ به‌دلیل مشکلات کیفی متوقف شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

پیش از این قرار بود Galaxy Buds 3 Pro جدید سامسونگ از تاریخ 24 جولای/3 مرداد به‌فروش برسد، اما مشکلات کنترل کیفیت، تاریخ عرضه آن را یک ماه عقب انداخته است. بدین‌ترتیب، شعبه ایالات‌متحده سامسونگ تاریخ در دسترس بودن گلکسی بادز 3 پرو را به 28 آگوست/7 شهریور انتقال داده است درحالی‌که شعبه‌های سامسونگ در انگلستان و آلمان این ایربادز را از 16 آگوست/26 مرداد عرضه می‌کنند.

عرضه گلکسی بادز 3 پرو

برخی از کاربرانی که گلکسی بادز 3 پرو خود را زودتر دریافت کرده‌اند، در رسانه‌های اجتماعی گزارش داده‌اند که این هدفون‌ها دارای مشکلات کنترل کیفیت هستند. به‌عنوان‌مثال، به‌نظر می‌رسد برخی از واحدها دارای شکاف‌های ناهموار هستند، درحالی‌که برخی دیگر در رنگ آن مشکل دارند. در برخی از واحدها نیز، Blade Lights (نوارهای نور LED) در طرف‌های مختلف هدفون‌ها می‌درخشند. در برخی از واحدها، نوک گوش سیلیکونی در حین خارج شدن از محفظه پاره می‌شود.

با توجه به این مسائل، سامسونگ در وب‌سایت خود اعلام کرده که به‌دنبال بهبود کنترل کیفیت است و به‌طور موقت پیش‌سفارش‌های این ایربادز در کره جنوبی را متوقف کرده است. بااین‌حال، نماینده این شرکت تصریح کرده است که عرضه ایربادها به تعویق نیفتاده است. هدفون‌های جدید همچنان در 24 جولای به‌فروش خواهند رسید.

این مدیر اجرایی بیان می‌کند: «مصرف‌کنندگانی که با محصولات خود مشکل دارند، می‌توانند برای تعویض یا استرداد محصول به مرکز خدمات مراجعه کنند. ما از مصرف‌کنندگان برای هرگونه ناراحتی که ممکن است ایجاد کرده باشد، عذرخواهی می‌کنیم.»

سامسونگ اعلام کرد که تمام تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت تا قبل از عرضه رسمی ایربادزها در کره جنوبی، تمامی فرآیندها را به‌طور کامل بررسی کند تا اتفاقات مشابهی رخ ندهد.

مشکل جداکردن سری سیلیکونی گلکسی بادز 3 پرو

مشکل جداکردن سری سیلیکونی گلکسی بادز 3 پرو

ایربادز Galaxy Buds 3 Pro هنوز در هند، ایالات‌متحده و سایر بازارها قابل پیش‌سفارش است، اما تاریخ ارسال آن در ایالات‌متحده به 28 آگوست منتقل شده است. برخی دیگر از کاربران در بریتانیا نیز ایمیلی از سامسونگ دریافت کرده‌اند که در آن بیان شده است که باید انتظار تأخیر در ارسال پیش‌سفارش خود را داشته باشند.

این اولین باری است که سامسونگ هدفون‌های بی‌سیم با طراحی ساقه‌ای عرضه می‌کند. اپل این طراحی را محبوب کرد و سایر تولیدکنندگان نیز در طول سال‌ها طراحی مشابهی را اتخاذ کرده‌اند. Galaxy Buds 3 Pro با طراحی جدید، الگوریتم‌های بهبودیافته و فناوری‌های جدید ضبط صدا، ادعا می‌کند که کیفیت تماس بسیار بهتری را ارائه می‌دهد.

سامسونگ همچنین از تنظیمات صوتی دو درایور جدید استفاده کرده است که دارای توییت‌های مسطح برای بهبود کیفیت صدا است. همچنین از یک کدک صوتی جدید و با وضوح بالاتر به نام Samsung Seamless Codec Ultra High Quality (SSC UHQ) برای نمونه‌برداری 24 بیتی 96 کیلوهرتز در این ایربادز استفاده شده است. این هدفون‌ها همچنین دارای ANC Adaptive ،Adaptive EQ و اکولایزرهای سفارشی هستند.

نظر شما درباره توقف عرضه گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ به‌دلیل مشکلات کنترل کیفیت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی