حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 7 سامسونگ احتمالا شبیه به iOS 18 خواهد بود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

رابط کاربری One UI یکی از محبوب‌ترین تلاش‌های سامسونگ در زمینه بهینه‌سازی اندروید به سبک خودش است. این شرکت تلاش دارد تا سبک خود را پیش برود. اپل در آپدیت iOS 18 خیلی روی شخصی‌سازی کار کرد و به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد کمی به این سمت پیش برود. آنطور که گزارش شده، آپدیت One UI 7 سامسونگ احتمالا شبیه به iOS 18 خواهد بود.

آپدیت One UI 7 سامسونگ

بر اساس اطلاعات فاش شده از حساب کاربری @chunvn8888 در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق)، آپدیت One UI 7 دارای یک به‌روزرسانی بصری قابل توجه الهام گرفته از iOS 18 اپل است.

قابل توجه ترین تغییر، آیکون‌ها هستند که با افکت سه بعدی ظریف مانند آیکون های macOS یا VisionOS گرد خواهند شد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند تنظیمات سریع را در صفحه قفل ویرایش کنند.

در حالی که برخی سفارشی‌سازی‌ها از قبل امکان‌پذیر است، One UI 7 ممکن است به مجموعه گسترده‌تری از برنامه‌ها اجازه دهد از صفحه قفل در دسترس باشند.

سامسونگ احتمالا در آپدیت One UI 7 یک تغییر عملکرد قابل توجه در پنل نوتیفیکیشن‌ها ایجاد می‌کند. به این صورت که کشیدن انگشت از گوشه سمت راست به پایین تنظیمات سریع را نشان می‌دهد در حالی که کشیدن انگشت از سمت چپ به پایین اعلان‌ها را نشان می‌دهد. در حال حاضر این تنظیمات ممکن است اما به صورت پیش‌فرض این طور نیست.

در این گزارش همچنین به یک نرم افزار دوربین بازطراحی شده با سیستم منوی ساده اشاره شده است. برای دسترسی آسان تر به تنظیمات پرکاربرد، کنترل ها به پایین رابط منتقل می شوند.

در حالی که قرض گرفتن عناصر رابط کاربری در دنیای تلفن همراه غیر معمول نیست، استفاده سامسونگ از ویژگی‌های الهام گرفته از iOS ممکن است باعث واکنش کاربران شود. بازخورد اولیه ممکن است اجتناب ناپذیر باشد، اما تجربه نشان داده که این تنش‌ها معمولاً زمانی که کاربران شروع به تطبیق با این تغییر می کنند فروکش می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید سامسونگ با One UI 7 می‌تواند نظر کاربران را جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)