حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی میکس فولد 4 با دوربین قدرتمند لایکا در بدنه‌ای سبک و نازک رسماً معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

شیائومی امروز در کنفرانس سالانه سخنرانی مؤسس و مدیرعامل خود، از طیف وسیعی از محصولات جدید رونمایی کرد که شامل دو گوشی تاشو نیز می‌باشد که یکی از آن‌ها، اولین گوشی تاشو عمودی این برند است. دستگاه دیگر اما، نسل چهارم گوشی تاشو افقی شیائومی با نام میکس فولد 4 است که به‌عنوان جانشین MIX Fold 3 سال گذشته عرضه می‌شود. این گوشی رقیب مستقیم Galaxy Z Fold 6 و Honor Magic V3 بوده که هر دو اخیراً معرفی شده‌اند. گوشی تاشو جدید شیائومی در مقایسه با مدل قبلی خود و همچنین مدل رقبای دیگر، دارای برخی مشخصات قابل‌توجه است.

شیائومی میکس فولد 4

شیائومی طراحی ماژول مستطیلی دوربین عقب را در MIX Fold 4 کمی تغییر داده است. این ماژول اکنون بزرگتر از مدل قبلی خود است و لبه پایینی آن کمی خمیده می‌باشد. دکمه پاور این دستگاه به‌عنوان اسکنر اثرانگشت نیز عمل می‌کند که توسط Godix ساخته شده است. این تلفن تاشو دارای لولای Dragon Bone Engine 2.0 خود شیائومی است که گفته می‌شود قابلیت اطمینان و نازکی دستگاه را حفظ می‌کند.

شیائومی میکس فولد 4

شیائومی میکس فولد 4

یک معماری فیبرکربنی با مقاومت بالا T800H نیز برای کاهش وزن وجود دارد. گفته می‌شود که طول عمر این لولا به‌میزان 500 هزار تاشدگی می‌رسد. ازنظر ابعاد، ضخامت میکس فولد 4 در حالت تاشده 9.47 میلی‌متر و هنگام بازشدن 4.59 میلی‌متر است که اگرچه به رکورد Honor Magic V3 نمی‌رسد، اما تنها چند صدم میلی‌متر با آن تفاوت دارد. بااین‌حال، وزن گوشی تاشو شیائومی 226 گرم است که دقیقاً مشابه دستگاه آنر می‌باشد. این گوشی همچنین دارای گواهی IPX8 مقاومت در برابر آب است.

نمایشگر خارجی میکس فولد 4 دارای ابعاد 6.56 اینچ، رزولوشن +FHD، نسبت‌تصویر 21:9 و لبه‌های چهارگوشه خمیده است. درهمین‌حال، نمایشگر داخلی دستگاه 7.98 اینچی با رزولوشن +FHD است. هر دو نمایشگر دارای پنل LTPO OLED، رفرش‌ریت متغیر 1-120 هرتز، حداکثر روشنایی 3000 نیت، HDR10+ ،HDR Vivid و Dolby Vision برای تجربه تماشایی همه‌جانبه هستند. نمایشگر داخلی همچنین دارای یک شیشه بسیار نازک (UTG) با دوربین سلفی در لبه سمت چپ خود است.

نمایشگر شیائومی میکس فولد 4

نمایشگر شیائومی میکس فولد 4

در بخش دوربین، میکس فولد 4 دارای دوربین‌های چهارگانه پشتی با برند لایکا و لنزهای لنزهای Summilux است. ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل یک سنسور اصلی 23 میلی‌متری 50 مگاپیکسلی از نوع LYT-800 سونی با دیافراگم f/1.7 و OIS، یک سنسور فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی (15 میلی‌متر)، یک سنسور پرتره 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری (47 میلی‌متر) و درنهایت یک سنسور پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری (115 میلی‌متر) است. دوربین‌های سلفی در هر دو پنل داخلی و خارجی نیز 20 مگاپیکسلی هستند. این دستگاه همچنین دارای ویژگی‌های مختلف دوربین لایکا مانند فیلترها و سبک‌های مختلف عکاسی و موارد دیگر است.

دوربین شیائومی میکس فولد 4

دوربین شیائومی میکس فولد 4

ازنظر سخت‌افزاری، میکس فولد 4 از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 به‌همراه حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی تاشو همچنین دارای یک باتری بزرگ 5100 میلی‌آمپرساعتی است که می‌تواند ازطریق شارژ سیمی 67 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی شارژ شود. یک سیستم VC بسیار نازک برای دفع حرارت نیز در این دستگاه گنجانده شده است. ازنظر نرم‌افزاری، آخرین گوشی تاشو شیائومی سیستم‌عامل اندروید 14 را با رابط کاربری HyperOS و برخی امکانات نرم‌افزاری جدید مخصوص گوشی‌های تاشو اجرا می‌کند.

قیمت شیائومی میکس فولد 4 از 8999 یوان (1237 دلار) برای نسخه پایه 12 + 256 گیگابایتی شروع می‌شود. پیکربندی‌های 16 گیگابایت + 512 گیگابایت و 16 گیگابایت + 1 ترابایت به‌ترتیب 9999 یوان (1375 دلار) و 10999 یوان (1513 دلار) قیمت دارند. این گوشی تاشو در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی در دسترس خواهد بود.

شیائومی میکس فولد 4

شیائومی میکس فولد 4

نظر شما درباره شیائومی میکس فولد 4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی