حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز شیائومی بادز ۵ رسما معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، لوازم جانبی

در رویداد امروز Xiaomi شاهد رونمایی از محصولات هیجان‌انگیزی بودیم. گوشی‌های تاشو شیائومی میکس فولد ۴ و شیائومی میکس فولد را می‌توان ستاره‌های این رونمایی دانست اما محصولات دیگری هم اینجا رونمایی شدند. یکی از این موارد ایربادز شیائومی بادز ۵ است که البته نباید با ردمی بادز ۵ شیائومی اشتباه گرفته شود.

ایربادز شیائومی بادز ۵

طراحی شیائومی بادز ۵ چه روی خود ایربادزها و چه روی کیس، به صورت مات و براق در نظر گرفته شده است. خود گوشی‌های ایربادز در بخش ساقه طراحی براق دارند ولی بخش داخلی مات است. طراحی کیس نیز تقریبا به صورت نصف نصف اما با یک خط مورب، مات و براق است.

این توصیف را در تصویر زیر بهتر می‌توانید ببینید:

شیائومی بادز ۵

شیائومی بادز ۵

هر گوشی تنها 4.2 گرم وزن دارد و شیائومی می‌گوید آنها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی با انحنای گوش انسان مطابقت داشته باشند. ایربادز Xiaomi Buds 5 دارای گواهی IP54 بوده و کنترل‌های هوشمند برای انجام عملکردهای مختلف را ارائه می‌کند. یک ویژگی خاص نیز دارد که می‌توانند با یک کلیک خلاصه محتوا تولید کنند. متاسفانه توضیحات بیشتری درباره این قابلیت نداریم.

در بخش صوتی، Xiaomi Buds 5 به درایورهای 11 میلی متری مجهز شده است. حذف نویز فعال برای فیلتر کردن نویز اطراف وجود دارد و ۳ میکروفون داخلی در هر گوشی برای حذف نویز متکی بر هوش مصنوعی وجود دارد.

این ایربادز دارای Qualcomm aptX Lossless است که صدا را با کیفیت اصلی و بدون فشرده سازی ارائه می دهد. شیائومی همچنین با تیم Harman’s Golden Ear برای افکت‌های صوتی سفارشی‌سازی شده و متنوع همکاری کرده است.

این ایربادز شیائومی همچنین تجربه صدای فضایی را ارائه می دهد و از Dolby Atmos از طریق اتصال به گوشی شیائومی سازگار پشتیبانی می کند.

همچنین امکان اتصال به ۲ دستگاه به صورت همزمان وجود دارد و وقتی کیس را باز کنید ویژگی اتصال سریع ارائه می‌شود.

باتری کیس شیائومی بادز 5 دارای ظرفیت 480 میلی آمپر ساعت بوده و هر گوشی از یک باتری 35 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. عمر باتری گوشی‌های بدون کیس ۶.۵ ساعت و با کیس تا ۳۹ ساعت است.

قیمت شیائومی بادز ۵ چند است؟

شیائومی قیمت معادل ۹۶ دلار را در بازار چین برای این ایربادز خود در نظر گرفته است. شیائومی بادز ۵ در رنگ‌های سفید و مشکی یا طلایی تیتانیوم می‌توانید بخرید.

نظر شما درباره این ایربادز جدید Xioami چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)