حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی HMD Skyline با طراحی الهام گرفته‌شده از نوکیا N9 رسماً معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | HMD، برترین‌های ترنجی

برند HMD که مالک شرکت نوکیا نیز محسوب می‌شود، به‌تازگی از مدل Skyline به‌عنوان قدرتمندترین گوشی با برند شخصی خود رونمایی کرده است. طراحی این گوشی یادآور مدل نوستالژیک نوکیا N9 است و به‌ادعای این برند، نسل دوم قابلیت تعمیرپذیری دارد که شما را قادر می‌سازد صفحه‌نمایش ترک خورده یا باتری خراب را در کمتر از 10 دقیقه تعویض کنید.

گوشی HMD Skyline

Skyline دارای صفحه‌نمایش 6.5 اینچی OLED با وضوح +Full HD و رفرش‌ریت 144 هرتز است. این گوشی از دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در داخل یک سوراخ نمایشگر بهره می‌برد.

گوشی HMD Skyline

گوشی HMD Skyline

چیپست Snapdragon 7s Gen 2 قدرت این دستگاه میان‌رده را تأمین می‌کند و HMD همچنین آن را به 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است. یک اسلات برای کارت micro SD برای 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اضافی نیز وجود دارد.

در پشت، Skyline دارای ترکیب دوربین سه‌گانه می‌باشد. دوربین اصلی به سنسور 108 مگاپیکسلی با OIS، دوربین فوق‌عریض به سنسور 13 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو به سنسور 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری مجهز شده است. HMD همچنین فناوری هوش مصنوعی را با AI Capture Fusion خود ادغام کرده که جزئیات را در عکس‌های ثبت‌شده به حداکثر می‌رساند.

قاب پشت گوشی Skyline را می‌توان با بازکردن یک پیچ به‌راحتی جدا کرد و با استفاده از کیت‌های استاندارد iFixit، امکان تعمیر سریع صفحه‌های ترک‌خورده، درگاه‌های شارژ خم‌شده یا باتری‌های خالی‌شده را فراهم کرد. iFixit قطعات یدکی این مدل را نیز تأمین خواهد کرد.

این دستگاه به باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است که از شارژ بی‌سیم 33 واتی سیمی و 15 واتی بی‌سیم Qi2 پشتیبانی می‌کند. این مدل همچنین دارای یک دکمه قابل تنظیم در فریم سمت چپ برای دسترسی سریع به برنامه‌ها و ویژگی‌های مختلف است.

HMD Skyline سیستم‌عامل اندروید 14 را اجرا می‌کند و 2 به‌روزرسانی اصلی و 3 سال آپدیت امنیتی را دریافت خواهد کرد. حالت Detox Mode رابط کاربری این گوشی به شما امکان می‌دهد اعلان‌ها و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی را محدود کنید.

HMD Skyline با قیمت 499 یورو / 499 دلار / 399 پوند عرضه می‌شود، اما باید اشاره کنیم که هیچ آداپتور شارژی درون جعبه آن وجود ندارد. بااین‌حال، HMD یک شارژر دیواری 33 واتی با قیمت 30 پوند یا یک آداپتور 30 ​​واتی با دو پورت را با قیمت 20 پوند در وب‌سایت خود به‌فروش می‌رساند.

به‌دلیل قابلیت تعمیرپذیری آسان، کاربران همچنین می‌توانند قطعات را مستقیماً از سازنده خریداری کنند. قیمت نمایشگر این گوشی 95 دلار است. کاور باتری 30 دلار، خود باتری 25 دلار و درگاه شارژ 20 دلار قیمت دارد. خریداران اولیه یک کیت تعمیر ارائه‌شده توسط iFixit به ارزش 5 دلار دریافت خواهند کرد.

نظر شما درباره گوشی HMD Skyline چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی