حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ مشخص شد: افت عملکرد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

هفته گذشته بود که گلکسی زد فولد 6 سامسونگ با وزن و ضخامت کمتر و ویژگی‌های جدید Galaxy AI رسماً معرفی شد. این دستگاه با همان حجم باتری مشابه نسل قبلی ارائه می‌شود اما تراشه به‌روزتری دارد و بخش نرم‌افزاری نیز با One UI 6.1.1 همراه است. ما انتظار عمر باتری مشابهی داشتیم و حالا عمر باتری گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ مشخص شده است. اگر بخواهید با نسل قبلی مقایسه کنیم باید افت عملکرد را گزارش کنیم.

عمر باتری گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ

همانطور که بالاتر گفتیم، برخلاف گلکسی Z Flip 6 گلکسی Z Fold 6 با افزایش ظرفیت باتری همراه نیست. در حقیقت سامسونگ کاهش وزن و ضخامت را برای این نسل از گوشی‌های تاشو بزرگ خود در اولویت قرار داده است.

عملکرد باتری گلکسی زد فولد ۶

عملکرد باتری گلکسی زد فولد ۶

همانطور که در نتایج تست باتری بالا می‌بینید، عملکرد باتری گلکسی زد فولد ۶ نسبت به نسل قبلی خود با کاهش کلی نیم ساعتی روبه‌رو است. در بحث مکالمه و وبگردی این کاهش قابل توجه است. در بخش تماشا ویدئو بهتر عمل می‌کند و در بخش بازی به شکل قابل چشم‌پوشی عملکرد کمتری دارد.

در مقایسه با دیگر رقبا باید گفت که گوشی تاشو سامسونگ فقط در مقابل نمونه وان پلاس که باتری بزرگتری هم دارد، در بعضی زمینه‌ها ضعیف‌تر بوده است.

سرعت شارژ گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ چقدر است؟

سرعت شارژ گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ

سرعت شارژ گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ

متاسفانه سامسونگ همچنان به ارائه گوشی‌های پرچمدار با سرعت شارژ پایین ادامه می‌دهد. گلکسی Z Fold 6 هم از شارژر ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. طبق انتظار شارژری هم درون جعبه وجود دارد.

با استفاده از شارژر ۲۵ وات سامسونگ باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری گلکسی زد فولد ۶ در مدت نیم ساعت تا ۳۸ درصد شارژ می‌شود. این کمتر از ۵۰ درصدی است که نسل قبلی در همین مدت زمان و با همین شارژر، شارژ می‌شد.

همین اختلاف در شارژ کامل نیز وجود دارد. مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل باتری Galaxy Z Fold 6 سامسونگ برابر ۱ ساعت و ۴۱ دقیقه است، در حالی که نسل قبلی تنها در ۱ ساعت و ۲۴ دقیقه شارژ می‌شد. برای مقایسه باید بدانید که هواوی Mate X3 تنها در ۴۸ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

گلکسی Z Fold 6 همچنان از شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند که توان آن‌ها به ترتیب 15 وات و 4.5 وات است.

ویدئو نگاه نزدیک به محصولات جدید سامسونگ معرفی شده در Galaxy Unpacked تیر ۱۴۰۳

گلکسی زد فولد 6 سامسونگ با وزن و ضخامت کمتر و ویژگی‌های جدید Galaxy AI رسماً معرفی شد

نظر شما درباره عملکرد باتری گلکسی زد فولد ۶ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)