حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی سه عضو پیکسل 9 به‌همراه پیکسل 9 پرو فولد در تصاویر زنده فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

گوگل در تابستان امسال به آنر، سامسونگ و شیائومی در عرضه یک گوشی هوشمند تاشو جدید می‌پیوندد. درحالی‌که این شرکت درحال آماده شدن برای میزبانی رویداد «Made by Google» خود در 23 مرداد است، به‌تازگی تصاویر زنده هر چهار عضو خانواده پیکسل 9 شامل سه گوشی عادی و یک گوشی تاشو، به‌همراه اجزای داخلی آن‌ها فاش شده است که طراحی نهایی این دستگاه‌ها را تأیید می‌کند.

طراحی سری پیکسل 9

رگولاتوری NCC در کره جنوبی مجموعه‌ای از تصاویر مربوط به پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، ​​پیکسل 9 پرو XL و پیکسل 9 پرو فولد را منتشر کرده است. پیش از این، تصویری از پیکسل 9 صورتی لو رفته بود. اکنون، Android Authority موفق شده است تصاویر زنده این دستگاه‌ها را فاش کند.

طراحی پیکسل 9 پرو فولد

طراحی پیکسل 9 پرو فولد

با شروع از Pixel 9 Pro Fold، این گوشی تاشو دارای ماژول دوربین مربعی است. تصاویر همچنین نشان می‌دهد که این دستگاه به سیستم دوربین سه‌گانه مجهز شده است. علاوه‌بر این، دوربین سلفی نمایشگر بیرونی در مرکز صفحه‌نمایش قرار دارد، درحالی‌که دوربین سلفی نمایشگر داخلی در گوشه بالا سمت راست قرار گرفته است.

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، Pixel 9 و Pixel 9 Pro پیش از این در افشاگری دیگری مشاهده شده بودند. بااین‌حال، عکس‌های جدید NCC نگاهی جامع به همه گوشی‌ها از تمامی زوایا ارائه می‌کند. برخلاف روکش براقی که در مدل‌های قبلی پیکسل دیده بودیم، Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL دارای روکش مات در پنل پشتی هستند، شبیه به سری آیفون پرو اپل. طراحی جعبه‌ای این گوشی‌ها نیز با گرد شدن بیشتر در این نسل، ظاهری شبیه به آیفون گرفته است.

طراحی پیکسل 9

طراحی پیکسل 9

طراحی پیکسل 9 پرو

طراحی پیکسل 9 پرو

پیکسل 9 پرو XL

پیکسل 9 پرو XL

مورد دیگر پیرامون سرعت شارژ است که گفته می‌شود Pixel 9 Pro XL می‌تواند با شارژ 35 واتی عرضه شود. اگرچه این میزان در مقایسه با گوشی‌های چینی هیجان‌انگیز نیست، اما باز هم پیشرفت کوچکی نسبت‌به Pixel 8 Pro با شارژ 30 واتی به‌شمار می‌رود. ما همچنین اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری این مدل‌ها داریم.

ظرفیت باتری سری پیکسل 9 بسیار شبیه به سری قبلی است. بنابراین پیکسل 9 با باتری 4558 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود، درحالی‌که پیکسل 8 دارای باتری 4485 میلی‌آمپرساعتی بود. این تفاوت زیاد نیست، اما افزایش جزئی ابعاد این دستگاه را نیز نشان می‌دهد.

ظرفیت باتری خانواده پیکسل 9

ظرفیت باتری خانواده پیکسل 9

نظر شما درباره طراحی خانواده Pixel 9 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی