حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش قیمت ساعت هوشمند گوگل Pixel Watch 3 محتمل است

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شایعات، گوگل

انتظار می‌رود نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پیکسل، ساعت هوشمند و ایربادزهای گوگل ماه آینده رونمایی شوند. شایعات و اطلاعات زیادی را در مورد این دستگاه ها وجود دارد. انتظار می‌رود پیکسل واچ ۳ در دو نسخه عرضه شود. همچنین به تازگی در گزارشی می‌شنویم که افزایش قیمت ساعت هوشمند گوگل Pixel Watch 3 محتمل است.

احتمال افزایش قیمت ساعت هوشمند گوگل Pixel Watch 3

طبق شایعات، پیکسل واچ ۳ گوگل در دو اندازه 41 و 45 میلی‌متری عرضه خواهد شد. اولی نسخه استاندارد نامیده می‌شود در حالی که دومی می‌تواند با پسوند XL عرضه گردد. گوگل پیشتر و در ابتدای سری Pixel از پسوند XL برای مدل بزرگتر استفاده می‌کرد اما احتمالا برای همرنگ جماعت شدن، آن را حذف کرد.

انتظار می‌رود هر دوی این ساعت‌ها در مدل‌های WiFi و 4G LTE ارائه شوند. قیمت احتمالی گزارش شده برای ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ گوگل عبارت است از:

۱- قیمت پیکسل واچ ۳ مدل ۴۱ میلی‌متری – وای‌فای ۳۹۹ یورو

۲- قیمت پیکسل واچ ۳ مدل ۴۱ میلی‌متری – سلولار ۴۹۹ یورو

۳- قیمت پیکسل واچ ۳ مدل ۴۵ میلی‌متری – وای‌فای ۴۴۹ یورو

۴- قیمت پیکسل واچ ۳ مدل ۴۵ میلی‌متری – سلولار ۵۴۹ یورو

با توجه به قیمت‌های گزارش شده فوق، مدل‌های WiFi و LTE پیکسل واچ 3 به ترتیب 50 و 100 یورو در مقایسه با مدل‌های مشابه پیکسل واچ ۲ گران خواهند بود. به این ترتیب پیکسل واچ ۳ گوگل حتی از گلکسی واچ ۷ مدل وای‌فای سامسونگ گران‌تر باشد!

شایان ذکر است که قیمت پیکسل واچ 3 بسته به منطقه بازار متفاوت خواهد بود. قیمت های اتحادیه اروپا لزوماً منعکس کننده قیمت های ایالات متحده یا دیگر بازارهای جهان نیتس.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که Pixel Watch 3 مدل‌های 41 و 45 میلی‌متری در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز عرضه می‌شود. مدل کوچکتر احتمالا رنگ صورتی هم دارد.

نظر شما درباره این قیمت‌های احتمالی پیکسل واچ ۳ گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)