حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ساعت هوشمند ریلمی Watch S2 پیش از رونمایی فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، ساعت هوشمند، شایعات

تصویر جعبه ریلمی Watch S2 به‌بیرون درز کرده که طراحی این ساعت هوشمند را نشان می‌دهد. چندی پیش نیز این محصول با شماره مدل RMW2401 در میان داده های گواهینامه FCC مشاهده شده بود.

احتمالاً ساعت هوشمند هوشمند ریلمی Watch S2 نهم مرداد ماه رونمایی خواهد شد

تصویر فاش شده نشان می‌دهد که Realme Watch S2 دارای طراحی گرد کلاسیک است. این ساعت هوشمند دارای ویژگی های اصلی پایش تناسب اندام بوده و همچنین دارای قابلیت های جدیدی مانند تماس بلوتوثی خواهد بود که در Watch S رونمایی شده در سال ۲۰۲۰ وجود نداشت. یک دکمه و یک تاج چرخان بر روی لبه سمت راست فریم این ساعت هوشمند آینده ریلمی دیده می‌شود. این محصول دارای اتصال بند فلزی است. لیست گواهینامه FCC نشان می‌دهد که این دستگاه دارای باتری ۳۸۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ ۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

Realme Watch S2

با وجود آنکه هنوز سایر جزئیات ریلمی Watch S2 فاش نشده، اما انتظار می‌رود که این ساعت هوشمند به سیستم عامل Wear OS گوگل مجهز شود. افشاگر معروف اطلاعات، Ishan Agarwal، ادعا می‌کند که Realme Watch S2 در کنار گوشی های سری Realme 13 Pro و در تاریخ ۳۰ جولای (نهم مرداد ماه) معرفی خواهد شد.

مشخصات Realme Watch S

نگاهی به مشخصات ریلمی Watch S می‌اندازیم. این ساعت هوشمند دارای یک صفحه نمایش لمسی LCD دایره‌ای شکل ۱.۳ اینچی یا وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل است. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این دستگاه به بدنه‌ای آلومینیومی و بند های قابل تعویض مجهز شده است. باتری آن ظرفیت ۳۹۰ میلی‌آمپری داشته و شارژدهی ۲۰ روزه را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و با دستگاه های اندرویدی و iOS سازگار است.

تاریخ رونمایی سری ریلمی ۱۳ پرو فاش شد: ۹ مرداد

ریلمی Watch S از حالت های ورزشی مختلف، واچ فیس های قابل دانلود، نمایش نوتیفیکیشن‌ تماس ها و پیام ها، قابلیت کنترل دوربین از راه دور، کنترل موسیقی، نمایش اکسیژن خون، ضربان قلب و… پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره طراحی ساعت هوشمند ریلمی Watch S2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی