حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی میکس فلیپ با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، شیائومی

شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از اولین تلفن هوشمند تاشو عمودی خود است. این دستگاه در بازار های جهانی و چین عرضه خواهد شد. هم‌اکنون، نسخه چینی شیائومی میکس فلیپ با تراشه پرچمدار کوالکام در میان داده های بنچمارک Geekbench ظاهر شده است.

شیائومی میکس فلیپ در راه است

شیائومی Mix Flip با شماره مدل 2405CPX3DC در میان داده های بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است. این تلفن هوشمند تاشو در تست تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۲,۰۸۷ شده و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۶,۲۸۲ را ثبت کرده است.

این دستگاه از یک تراشه هشت هسته‌ای با پردازنده گرافیکی Adreno 750 بهره می‌برد. لیست Geekbench نشان می‌دهد که شیائومی میکس فلیپ به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم این تلفن هوشمند در بنچمارک مذکور، حاضر شده است.

داده های بنچمارک گیک‌بنچ

داده های گیک‌بنچ نشان می‌دهند که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به‌عنوان قلب تپنده Xiaomi Mix Flip در نظر گرفته خواهد شد. این چیپست پرچمدار دارای یک هسته قدرتمند Cortex X4، پنج هسته Cortex A720 و دو هسته Cortex A520 است.

مطابق با گزارش Mysmartprice، به‌تازگی Xiaomi Mix Flip در میان داده های گواهینامه NCC مشاهده شده است که نشان می‌دهد این تلفن هوشمند تاشو دارای دو لنز دوربین بر روی نمایشگر کاور با چینش عمودی است. این گواهی تأیید می‌کند که صفحه نمایش داخلی میکس فلیپ دارای یک پانچ هول بوده که برای قرارگیری دوربین سلفی تعبیه شده است.

شیائومی میکس فلیپ دارای باتری دو سلولی با ظرفیت های ۱,۱۴۵ میلی‌آمپر و ۳,۵۹۵ میلی‌آمپر (جمعا 4,740mAh) خواهد بود. این گوشی هوشمند تاشو از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که سایر جزئیات این دستگاه پیش از رونمایی آن در اواخر ماه جولای منتشر شود.

شیائومی میکس فولد ۴ و میکس فلیپ این ماه معرفی خواهند شد: ۲ گوشی تاشو جدید Xiaomi

نظر شما درباره تلفن های هوشمند تاشو شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی