حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و طراحی گوشی آنر X60i لو رفت

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

آنر گوشی‌های اقتصادی خود را در سری X عرضه می‌کند. به تازگی یک نمونه متوسط رو به پایین در دسته گوشی‌های اقتصادی این برند رونمایی شده است. این دستگاه با نام احتمالی آنر ایکس ۶۰ آی عرضه می‌شود. در گزارش منتشر شده، مشخصات و طراحی گوشی آنر X60i لو رفته که می‌تواند دید خوبی نسبت به محصول آتی این برند چینی به ما بدهد.

گوشی اقتصادی آنر X60i

گوشی Honor X60i به تازگی توسط China Telecom لیست شده و مشخصات کامل گوشی قابل رصد است. این محصول با شماره مدل LYN-AN00 به تراشه مدیاتک MT6833P مجهز خواهد بود. این تراشه به احتمال زیاد Dimensity 6080 است.

همچنین دارای 8 یا 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. ترکیب این میزان حافظه رم و داخلی با چنین تراشه‌ای، خود جای تعجب دارد!

در جلو یک پنل نمایشگر LCD با اندازه 6.7 اینچی قرار دارد که رزولوشن FHD+ داشته و درون فضای کپسولی بالای ان و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار دارد.

روی قاب پشت یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی در یک جزیره دوربین خاص قرار دارد. برجستگی این جزیره دوربین مربعی است اما طراحی خاص آن یک نمای مثلثی به ما می‌دهد.

آنر X60i به صورت پیش‌فرض و در چین دارای رابط کاربری MagicOS 8.0 خواهد بود. این دستگاه تنها 7.2 میلی متر ضخامت و 172 گرم وزن خواهد داشت. به این معنی که گوشی ظریف و باریکی است.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از شارژ سیمی 35 واتی پشتیبانی می کند. رنگ بندی نیز شامل آبی، مشکی، سفید و بنفش می‌شود. قیمت این گوشی احتمالا از معادل ۲۳۰ دلار آغاز شود اما هنوز درباره قیمت نمی‌تواند اظهار نظر رسمی کرد.

احتمال دارد که ۵ مرداد ۱۴۰۳ رونمایی رسمی از این گوشی آنر صورت بگیرد. نظر شما چیست؟ منتظر آنر ایکس ۶۰ آی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)