حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر سونی اکسپریا ۵ مارک ۶ توسط یک برند لوازم جانبی لو رفت

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سونی، شایعات

اگر طرفدار برند ژاپنی سونی هستید، باید بدانید که آینده سری Xperia 5 در ابهام به‌ سر می‌برد. در حالی که شنیده‌های متناقضی درباره Xperia 5 VI داریم اما امروز گزارش جدیدی به ما می‌گوید که این دستگاه عرضه خواهد شد. به تازگی تصویر سونی اکسپریا ۵ مارک ۶ توسط یک برند لوازم جانبی لو رفته است.

طراحی سونی اکسپریا ۵ مارک ۶

گزارشی ماه گذشته منتشر شد و حاکی از آن بود که سونی ممکن است سری اکسپریا ۵ خود را به تدریج کنار بگذارد و اکسپریا 1 را به عنوان تنها سری گوشی‌های هوشمند رده بالای خود باقی بگذارد.

با این حال یک گزارش جدید درباره آنچه به نظر می‌رسد Xperia 5 VI باشد، خلاف این را نشان می دهد.

یک خرده فروش آنلاین آلمانی یک قاب Spigen Rugged Armor را برای Xperia 5 VI لیست کرده است. تصاویر این قاب همراه با تصاویر خود گوشی بوده و زوایای مختلفی از طراحی آن را به ما نشان می‌دهد. برای مثال طراحی دوربین، حاشیه نمایشگر و حسگر اثرانگشت در این تصاویر پیداست.

یکی از تفاوت‌های قابل توجه، فلاش LED در Xperia 5 VI است که بین دوربین‌ها بوده و بزرگتر از Xperia 5 V است. در تصویر اکسپریا ۵ مارک ۶ را در سمت راست و اکسپریا ۵ مارک ۵ را در چپ می‌بینید و تفاوت موضوع ذکر شده در طراحی فلاش LED قابل درک‌تر است.

ابن تصاویر همچنین جک 3.5 میلیم‌متری هدفون را روی لبه بالا، اسکنر اثر انگشت را روی لبه سمت راست و دکمه تنظیم صدا را در همین سمت نشان می‌دهند. با این حال دکمه فیزیکی شاتر اینجا وجود ندارد.

از نظر نسبت نمایشگر و ابعاد به نظر می‌رسد تفاوتی با نسل قبلی وجود نداشته باشد.

سونی سال گذشته اکسپریا ۵ مارک ۵ را ماه سپتامبر (۲ ماه آینده) رونمایی کرد. به نظر می رسد که اگر بخواهد نسل بعدی آن را نیز رونمایی کند، جایی در همین بازه زمانی باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر Xperia 5 VI هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)