حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی iQOO Z9 Lite 5G با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | IQOO

گوشی اقتصادی iQOO Z9 Lite 5G در کشور هند معرفی شد. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش بزرگ، تراشه‌ای توانمند و باتری پرظرفیت است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این گوشی جدید آیکو بیندازیم.

گوشی iQOO Z9 Lite 5G با نمایشگر ۹۰ هرتزی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی شد

آیکو Z9 لایت دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی است. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. این تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه 5G از رم LPDDR4x و حافظه داخلی eMMC 5.1 بهره می‌برد. کاربران می‌توانند این گوشی را با ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی تهیه کنند.

iQOO Z9 Lite 5G

دو لنز دوربین در قاب پشتی گوشی iQOO Z9 Lite 5G دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم به یک سنسور ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این دستگاه در یک ناچ V شکل دیده می‌شود. برای این گوشی یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته شده و از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمند iQOO Z9 Lite 5G به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری FunTouchOS 14 به دست کاربران خواهد رسید. آیکو تضمین کرده که این دستگاه موفق به دریافت دو به‌روزرسانی سیستم عامل و سه سال آپدیت های امنیتی خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که این تلفن هوشمند برای مدت زمان معقولی به‌روز می‌ماند.

پشتیبانی نرم‌افزاری iQOO Z9 Lite 5G

مطابق با گزارش Gizmochina، آیکو Z9 لایت در دو رنگ Aqua Flow و Mocha Brown به دست کاربران می‌رسد. این تلفن هوشمند دارای سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، درگاه کارت حافظه MicroSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی و برخورداری از استاندارد IP64 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و خاک است.

قیمت و تاریخ عرضه آیکو Z9 لایت 5G

نسخه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی iQOO Z9 Lite 5G با قیمت ۱۰,۴۹۹ روپیه (۱۲۵ دلار) عرضه می‌شود. نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی این دستگاه با قیمت ۱۱,۴۹۹ روپیه (۱۳۷ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را از تاریخ ۲۰ جولای (۳۰ام تیر ماه) تهیه کنند.

گوشی iQOO Neo 9S Pro Plus با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی جدید iQOO چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی