حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو ۳ لا هواوی تا ۲ ماه آینده رونمایی می‌شود؟

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی یکی از برندهای پیشرو در زمینه تولید گوشی‌های تاشو است. این برند چینی یکی از متنوع‌ترین سبدها در بین گوشی‌های تاشو را دارد و به نظر می‌رسد که تصمیم دارد این تنوع را بیشتر کند. به تازگی گزارشی داریم که می‌گوید گوشی تاشو ۳ لا هواوی تا ۲ ماه آینده رونمایی می‌شود.

گوشی تاشو ۳ لا هواوی

به نظر می‌رسد هواوی قرار است بار دیگر بازار گوشی‌های تاشو را به چالش بکشد و شایعاتی در مورد عرضه قریب‌الوقوع اولین گوشی تاشو سه‌لا جهان توسط این برند به گوش می‌رسد. بر اساس گزارشی از چین، این دستگاه تا ۲ ماه آینده عرضه خواهد شد.

گزارش همچنین اشاره می‌کند که این گوشی تاشوی آینده گران قیمت خواهد بود و در تعداد محدود تولید خواهد شد. این شرایط نشان می‌دهد که گوشی تاشو ۳ لا هواوی پیش از این که با هدف تصاحب بازار عرضه شود، یک اقدام نمایشی می‌تواند باشد.

البته این طبیعی است، محصولات جدید و نوآورانه اغلب با قیمت گزافی عرضه می شوند، اما با رشد فناوری و افزایش مقیاس تولید، قیمت به طور طبیعی کاهش خواهد یافت.

اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این گوشی تاشو ۳ لا هواوی فاش نشده است، اما گزارشی که اوایل این ماه منتشر شد حاکی اندازه نمایشگر ۱۰ اینچی برای آن بود.

شایعه شده است که طراحی این گوشی دارای یک سیستم لولای دوگانه منحصر به فرد است که سه بخش صفحه نمایش را مدیریت می‌کند.

گفته می شود که یکی از ۲ لولا به سمت داخل تا می شود، در حالی که لولا دیگر به سمت بیرون تا خواهد شد. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که چین‌خوردگی نمایشگر ممکن است به خوبی در این دستگاه بهبود یابد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید تا پایان تابستان ۱۴۰۳ شاهد رونمایی از این محصول هیجان انگیز هواوی خواهیم بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)