حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جدید شیائومی میکس فولد ۴ چینش متفاوت دوربین ها را نشان می‌دهد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، شیائومی

رندر جدید شیائومی میکس فولد ۴ منتشر شده که چیدمان متفاوت دوربین های موجود در قاب پشتی را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند تاشو در تاریخ ۱۹ جولای (۲۹ تیر ماه) رونمایی شود.

شیائومی میکس فولد ۴ به دوربین پریسکوپی مجهز خواهد شد 

همان‌طور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، در قاب پشتی Xiaomi Mix Fold 4 شاهد قرارگیری سیستم دوربین سه‌گانه هستیم. یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی در قاب پشتی قرار دارد و ظاهراً سیستم دوربین های این گوشی تاشو، قابلیت زوم ۱۰۰ برابری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. البته شیائومی میکس فولد ۳ دارای دو دوربین تله‌فوتو بود که توانایی زوم ۳.۲ و ۵ برابری را ارائه می‌کرد. جزیره دوربین در رندر جدید شیائومی میکس فولد ۴ کمی عریض‌تر به‌نظر می‌رسد.

رندر جدید Xiaomi Mix Fold 4

مطابق با گزارش Gizmochina، در صفحه نمایش بیرونی Xiaomi Mix Fold 4 یک سوراخ نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی دیده می‌شود. طبق رندر فاش شده، سیستم دوربین این تلفن هوشمند تاشو با همکاری لایکا توسعه یافته است. لوگو لایکا و فلاش LED در سمت راست ماژول دوربین دیده می‌شود. این رندر، شیائومی میکس فولد ۴ را در رنگ خاکستری نشان می‌دهد.

رندر قبلی Xiaomi Mix Fold 4

رندر فاش شده جدید کاملاً مطابق با رندر قبلی نیست. در رندر قبلی شاهد قرارگیری ۴ لنز دوربین در قاب پشتی شیائومی میکس فولد ۴ بودیم. فلاش LED نیز در نزدیکی لنز های دوربین قرار گرفته بود. حتی خود جزیره دوربین نیز در دو تصویر فاش شده کمی متفاوت است. همچنین در رندر قبلی، خبری از دوربین پریسکوپی نبود. همانطور که می‌دانید این رندر ها از منابع غیر رسمی منتشر شده‌اند و می‌توانند از نمونه های اولیه Xiaomi Mix Fold 4 الهام گرفته شده باشند. بنابراین ممکن است که محصول نهایی طراحی متفاوتی داشته باشد.

شیائومی میکس فولد ۴ و میکس فلیپ این ماه معرفی خواهند شد: ۲ گوشی تاشو جدید Xiaomi

نظر شما درباره طراحی Xiaomi Mix Fold 4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی