حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه خاص گلکسی زد فلیپ 6 Doraemon Limited Edtion معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ هفته گذشته از نسل جدید گوشی‌های تاشو Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 خود رونمایی کرد. امروز، این برند نسخه محدود گلکسی زد فلیپ 6 Doraemon Limited Edtion را در هنگ‌کنگ به مناسبت نمایشگاه 100% DORAEMON & FRIENDS معرفی کرد. البته لازم‌به‌ذکر است که تنها 800 دستگاه از این نسخه در دسترس خواهد بود که آن را به یک کالای کلکسیونی برای طرفداران این سری انیمیشن محبوب تبدیل می‌کند.

نسخه خاص گلکسی زد فلیپ 6 Doraemon Limited Edtion

این نسخه خاص دارای رنگ آبی روشن است که یادآور Doraemon می‌باشد و با تم ویژه این انیمیشن عرضه می‌شود. این تم شامل انیمیشن‌های بوت منحصربه‌فرد، صفحه قفل، صفحه اصلی و حتی آیکون‌های برنامه سفارشی‌شده است.

البته نسخه خاص به همین موارد محدود نمی‌شود. این گوشی همچنین دارای یک پایه با تم Doraemon است که از طراحی مغناطیسی برای نگه‌داشتن گوشی استفاده می‌کند. برای تکمیل بسته، یک قاب نیز با تم Doraemon از این دستگاه محافظت می‌کند.

نسخه خاص گلکسی زد فلیپ 6 Doraemon Limited Edtion

نسخه خاص گلکسی زد فلیپ 6 Doraemon Limited Edtion

پیش‌سفارش‌های این نسخه خاص از هم‌اکنون باز هستند و با قیمت 10698 HKD (حدود 1370 دلار آمریکا) برای 12 گیگابایت رم و پیکربندی حافظه 512 گیگابایت به‌فروش می‌رسد. مشتریان پیش‌سفارش نیز یک کیف دستی Doraemon رایگان دریافت خواهند کرد. تم Doraemon Galaxy تا 14 جولای 2024 قابل دانلود خواهد بود، بنابراین حتی خریداران غیر نسخه خاص نیز می‌توانند طعم تجربه Doraemon را بچشند.

ازنظر مشخصات، این دستگاه مشابه گلکسی زد فلیپ 6 معمولی خواهد بود که دارای صفحه‌نمایش اصلی 6.7 اینچی FHD+ Dynamic AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز و صفحه‌نمایش کاور AMOLED با ابعاد 3.4 اینچی و وضوح 720 در 748 با رفرش‌ریت 60 هرتز است.

این گوشی دارای اسکنر اثرانگشت در لبه‌ی کنار، لولای دوگانه، فریم آرمور آلومینیوم، شیشه گوریلا گلس ویکتوس 2 و گواهی IP48 مقاومت در برابر گردوغبار و آب است. دوربین‌های این گوشی تاشو نیز شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی (f/1.8 ،OIS) و یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض است، درحالی‌که دوربین سلفی نیز مشابه نسل گذشته همان 10 مگاپیکسلی بدون تغییر باقی مانده است.

این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 است که با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه می‌شود. همچنین از یک محفظه بخار برای دفع گرما، یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ 25 واتی است و OneUI 6.1 مبتنی‌بر اندروید 14 با 7 سال پشتیبانی نرم‌افزاری بهره می‌برد.

نظر شما درباره نسخه خاص گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی