حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ بندی گوشی های تاشو شیائومی Mix Flip و Mix Fold 4 لو رفت

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

با رسیدن به اواسط ماه جولای، شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه ۳ گوشی پرچمدار جدید، یعنی گوشی‌های تاشو Mix Fold 4 و Mix Flip در کنار Redmi K70 Ultra برای بازار چین است. به تازگی گزارشی درباره رنگ بندی گوشی های تاشو شیائومی Mix Flip و Mix Fold 4 اطلاعات جالبی به ما می‌دهد.

رنگ بندی گوشی های تاشو جدید شیائومی

طبق این گزارش گوشی تاشو بزرگ Mix Fold 4 شیائومی در رنگ‌های زیر عرضه می‌شود:

۱- سفید

۲- مشکی

۳- آبی

۴- مشکی کولار مشکی

رنگ بندی شیائومی میکس فلیپ که اولین گوشی تاشو کوچک شیائومی خواهد بود، به قرار زیر است:

۱- سفید

۲- بنفش

۳- مشکی

۴- بنفش خاص

هر دوی این گوشی‌های تاشو با ۱ ترابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت حافظه رم هم قابل سفارش خواهند بود.

شیائومی هنوز تاریخ رویداد معرفی محصولات خود را تایید نکرده است. با این حال، پست دیگر ادعا دارد که این رویداد در تاریخ ۲۹ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

در این رویداد، به غیر از دستگاه‌های ذکر شده در بالا همچنین شاهد عرضه ساعت‌های هوشمند جدید، دستبند هوشمند و هدفون‌های جدید خواهیم بود.

طبق گزارش‌های دیگر، Mix Fold 4 و Mix Flip مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 هستند و از شارژ فلش 67 واتی پشتیبانی می‌کنند. Mix Fold 4 همچنین دارای ارتباطات ماهواره ای دو طرفه و گواهی IPX8 خواهد بود. طبق گزارش ها، Mix Fold 4 از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

گفته می شود که Mix Flip دارای باتری بزرگ 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی است. از این رو، عمر باتری این گوشی احتمالا مشابه دیگر گوشی های پرچمدار غیرقابل تاشو خواهد بود.

علاوه بر این، Mix Flip از همکاری با لایکا برای یک تجربه عکاسی پیشرفته بهره می‌برد. گفته می شود که این گوشی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 60 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری در پشت است.

از سوی دیگر، Xiaomi Mix Fold 4 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS خواهد بود. دوربین اصلی احتمالا با یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین تله فوتو 60 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر و یک دوربین تله فوتو پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر همراه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ این رنگ‌بندی و مشخصات برای گوشی‌های تاشو ۲۰۲۴ شیائومی جذاب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)