حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 9 پرو XL آینده گوگل در یک ویدیو فاش شد: مقایسه ابعاد با پیکسل 9 و گلکسی اس 24 اولترا

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل

در ادامه افشاگری‌های متعدد از محصولات آینده گوگل، امروز ویدیویی از دو گوشی هوشمند پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو XL منتشر شده است که این دستگاه‌ها را درکنار یکدیگر نشان داده و ابعاد و طراحی آن‌ها را با یکدیگر مقایسه می‌کند.

پیکسل 9 پرو XL

دو ویدیو توسط اکانت «Pixophone» در TikTok به اشتراک گذاشته شده است. این محصولات با توجه به حکاکی‌های روی پنل پشتی که توسط گوگل برای شناسایی واحدهای نمونه اولیه استفاده می‌شود، درحالت پیش‌تولید هستند، اگرچه با توجه به وجود لوگوی “G”، می‌توان حدس زد که طراحی آن‌ها نهایی شده است.

این مقایسه نشان می‌دهد که چگونه پیکسل 9 کوچک‌تر دارای یک پنل پشتی براق است، درحالی‌که مدل 9 پرو XL دارای روکش مات می‌باشد که رد اثرانگشت را کمتر به‌خود می‌گیرد. بااین‌حال، فریم کناری در این دستگاه برعکس پنل پشتی است. به این ترتیب، Pixel 9 Pro XL فریم نسبتاً براق دارد و Pixel 9 دارای فریم مات است که تفاوت نسبتاً آشکار را نشان می‌دهد.

در این نمونه‌های اولیه، علائم تنظیمی در لبه سمت چپ دستگاه دیده می‌شود. اگرچه گوشی‌های پیکسل در ایالات‌متحده چند نسل است که بدون این علائم عرضه می‌شوند (به‌جز Pixel Fold). مشخص نیست که آیا این فقط طراحی روی واحدهای نمونه اولیه است یا اینکه برای مدل‌های نهایی و بین‌المللی نیز درنظر گرفته می‌شود.

پیکسل 9 پرو XL

پیکسل 9 پرو XL

به‌وضوح بین نمایشگر 6.24 اینچی پیکسل 9 و 6.73 اینچی 9 Pro XL تفاوت اندازه وجود دارد. همچنین شایعه شده است که پیکسل 9 پرو با صفحه‌نمایش 6.34 اینچی عرضه خواهد شد که درمیان این دو قرار می‌گیرد.

ویدیوی دوم Pixel 9 Pro XL را با Samsung Galaxy S24 Ultra مقایسه می‌کند که صفحه‌نمایش 6.8 اینچی دارد. تصاویر به‌خوبی نشان می‌دهند که ماژول دوربین گوشی‌های پیکسل جدید چقدر ضخیم است.

نظر شما درباره طراحی سری پیکسل 9 آینده گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی