حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش CMF Phone 1 تنها در 3 ساعت از مرز 100 هزار دستگاه عبور کرد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing

برند Nothing روز دوشنبه هفته گذشته از گوشی هوشمند جدید خود تحت برند CMF با نام CMF Phone 1 رونمایی کرد و این گوشی به‌تازگی فروش خود را در کشورهای منتخب آغاز کرده است. این برند اکنون با خرسندی گزارش می‌دهد که توانسته بیش از 100 هزار دستگاه از CMF Phone 1 را در سه ساعت اول عرضه آن به‌فروش برساند.

فروش CMF Phone 1

در مقایسه، Nothing Phone (2a) که در چند ماه پیش عرضه شد، برای رسیدن به همین رقم فروش به 24 ساعت زمان نیاز داشت، بنابراین می‌توان گفت که CMF Phone 1 هشت برابر سریع‌تر فروخته می‌شود.

برای جشن گرفتن این مناسبت، آکیس اوانجلیدیس، یکی از بنیان‌گذاران Nothing بیان می‌کند:

«پس از موفقیت باورنکردنی Phone (2a) در ماه مارس، CMF Phone 1 نفس تازه‌ای در بخش ارزشی داشته است که در سال‌های اخیر بیشتر مشابه آن دیده شده و اغلب نادیده گرفته شده است. CMF Phone 1 با بهره‌گیری از نوآوری و قدرت Nothing در طراحی، چیزی منحصربه‌فرد، سرگرم‌کننده و کاربردی را به ارمغان می‌آورد و درعین‌حال تجربه کاربری عالی را ارائه می‌دهد. فروش، هرگز هدف نهایی نیست، بلکه نتیجه محبوبیت محصولات عالی توسط کاربران است و ما نمی‌توانیم بیشتر از این قدردان استقبال بازار و دستیابی به این نتیجه رکوردشکنی در روز اول فروش باشیم. ما از جامعه Nothing، شرکا و سرمایه‌گذاران برای همه حمایت‌هایی که تاکنون داشته‌اند تشکر می‌کنیم و مشتاقانه منتظریم تا دوباره سرگرم‌کننده فناوری باشیم!»

فروش CMF Phone 1

فروش CMF Phone 1

CMF Phone 1 با با درجه بالایی از قابلیت‌های شخصی‌سازی وارد بازار می‌شود و می‌توانید قاب پشتی آن را تعویض کرده و همچنین برخی لوازم جانبی مانند بند را به آن وصل کنید.

نظر شما درباره عملکرد فوق‌العاده گوشی هوشمند CMF Phone 1 در بازار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی