حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی فریم گلکسی S25U Ultra سامسونگ نامتقارن خواهد بود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به نظر می‌رسد که طراحی Galaxy S25 Ultra تغییرات خوبی خواهد داشت. ابتدا شنیدیم که گوشه‌های گلکسی اس ۲۵ اولترا گردتر می‌شود. سپس گفته شد که گلکسی اس ۲۵ اولترا باریک‌ترین مدل Ultra سامسونگ خواهد بود. به تازگی نیز گزارشی ادعا دارد طراحی فریم گلکسی S25U Ultra سامسونگ نامتقارن خواهد بود.

طراحی فریم گلکسی S25U Ultra سامسونگ

آنطور که شنیده می‌شود، Galaxy S25 Ultra سامسونگ ممکن است دارای طراحی متمایزی باشد که پیش از این در هیچ گوشی Galaxy دیده نشده است.

طبق گفته Ice Universe، فریم گلکسی اس ۲۵ اولترا از جلو و پشت متفاوت به نظر می رسد. لبه جلویی قاب که به صفحه نمایش می‌رسد، صاف تر از لبه عقب است اما لبه پشتی انحنای بیشتری خواهد داشت تا درون دست بهتر بنشیند.

گلکسی S25 Ultra سامسونگ یک ایراد طراحی بزرگ گلکسی S24 Ulta را برطرف می‌کند

از آنجایی که مدل ۲۰۲۵ سری پرچمدار سامسونگ ظاهراً از گوشه‌های تیز به گوشه‌های گرد تغییر می‌کند، این تغییر در فریم دستگاه نیز مفید بوده و باعث می شود گوشی بهتر در دست بنشیند.

سال آینده هم گلکسی اس 25 اولترا صفحه نمایش تخت را ارائه می کند، بنابراین لبه فریم فلزی دستگاه که به آن می‌رسد نیز صاف خواهد بود. سامسونگ در تلاش است تا طراحی جعبه‌ای مدل فعلی را به شیوه‌ای ظریف حذف کند. در حالی که در دست گرفتن آن خیلی ناراحت کننده نیست، یک قاب پشتی گرد یا خمیده مطمئنا بهتر خواهد بود.

این گزارش می‌افزاید که سامسونگ عرض گلکسی اس ۲۵ اولترا را تقریبا در حدود گلکسی اس ۲۴ اولترا نگاه خواهد داشت. با این حال کاهش حجم فریم فلزی دور دستگاه می‌تواند آن را زیباتر نشان دهد.

مدل Ultra سری گلکسی S در وهله اول با طراحی جعبه‌ای‌طور همراه شدند تا جایگزین سری Note باشند. آخرین مدل این مجموعه، گلکسی نوت 20 اولترا در سال 2020 بود که گوشه‌های تیز و S Pen داخلی داشت.

سپس سامسونگ Galaxy S22 Ultra  اولین مدل سری S بود که S Pen داخلی داشت و تا حد زیادی از برادر نوت متوقف شده خود الهام گرفته بود. طرفداران نوت آن را دوست داشتند. اما سامسونگ اکنون به طراحی منحنی‌تر مانند گلکسی اس 21 اولترا و مدل‌های قدیمی‌تر متمایل است.

گلکسی اس ۲۵ اولترا باریک‌ترین مدل Ultra سامسونگ خواهد بود

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این تغییر طراحی برای گلکسی اس ۲۵ اولترا جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)