حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ هدف فروش گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6 را تا 10 درصد بیشتر از نسل گذشته تعیین کرده است

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

در رویداد Galaxy Unpacked اخیر، سامسونگ جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند تاشو خود را معرفی کرد که شامل دو دستگاه Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 است. در این رویداد، مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس، Roh Tae-Moon، در مورد انتظار هدف فروش این شرکت از گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6، نظرات خود را بیان کرد.

هدف فروش گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6

مدیرعامل سامسونگ در پاسخ به یک سؤال پیرامون اهداف فروش گلکسی‌های تاشو جدید گفت: «تخمین آمار دقیق فروش مشکل است.»

بااین‌حال، Roh در ادامه افزود: «ما قصد داریم 10 درصد بیشتر از محصولات جدید را در مقایسه با مدل قبلی عرضه‌شده در سال گذشته بفروشیم.» این رقم چندان بلندپروازانه به‌نظر نمی‌رسد و دلیلی وجود دارد که چرا این شرکت افزایش بسیار بالایی را در رقم فروش ذکر نکرده است.

بر اساس گزارشی از Counterpoint Research که در ماه می امسال منتشر شد، بازار جهانی گوشی‌های هوشمند تاشو از سه‌ماهه اول 2023 تا سه‌ماهه اول 2024 رشد 49 درصدی داشته است. بااین‌حال، در مدت مشابه، سهم سامسونگ در آن از 58 درصد به 23 درصد کاهش یافته است. درحالی‌که سهام هواوی، آنر و موتورولا به‌ترتیب از 14، 3 و 1 درصد به 35، 12 و 11 درصد افزایش یافته است.

هدف فروش گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6

هدف فروش گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6

بنابراین، با وجود اینکه تقاضا برای گوشی‌های هوشمند تاشو درحال افزایش است، سامسونگ به‌دلیل ظهور محصولات جدید، سهم خود را در بازار از دست می‌دهد. این روند ممکن است برای مدتی طولانی ادامه داشته باشد و احتمالاً به‌همین‌دلیل است که سامسونگ انتظار ندارد گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 در مقایسه با گلکسی زد فولد 5 یا گلکسی زد فلیپ 5 فروش بسیار بالاتری داشته باشند.

درواقع، سامسونگ نگران این نیست که برندهای دیگر فروش دستگاه‌های گلکسی زد فولد را افزایش دهند و Roh می‌گوید: «روند گسترش بازار و تشدید رقابت، به‌نفع مصرف‌کنندگان است زیرا آن‌ها از بازار رقابتی‌تر سود می‌برند.»

نظر شما درباره هدف فروش نسل ششم گوشی‌های تاشو سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی