حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ آنر MagicBook Art 14 با طراحی نوآورانه وب‌کم و پردازنده سری Core Ultra اینتل معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، لپ‌تاپ

آنر امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی جدیدترین محصولات خود شامل دو گوشی هوشمند تاشو Honor Magic Vs3 و Honor Magic V3، تبلت Honor MagicPad 2 و لپ تاپ MagicBook Art 14 2024 را رسماً معرفی کرد. این نوت‌بوک بسیار نازک دارای طراحی شیک و ویژگی‌های چشمگیر است و کاربرانی را هدف قرار می‌دهد که قابلیت حمل و کارایی را در اولویت قرار می‌دهند.

لپ تاپ آنر MagicBook Art 14

همان‌طور که از نام آن مشخص است، طراحی تمرکز اصلی این لپ‌تاپ می‌باشد. آنر لپ تاپ MagicBook Art 14 را با مواد درجه‌یک هوافضا ساخته است که آن را با وزن 1.03 کیلوگرم و ضخامت 1 سانتی‌متر، به یک دستگاه ایده‌آل تبدیل می‌کند.

لپ تاپ آنر MagicBook Art 14

لپ تاپ آنر MagicBook Art 14

علی‌رغم بدنه باریک، باتری 60 وات‌ساعتی دارد که می‌تواند تا 9.5 ساعت عمر باتری را با یک بار شارژ ارائه دهد. با کمال تعجب، آنر در پورت‌های ورودی/خروجی نیز کوتاهی نکرده است و این لپ‌تاپ شامل مجموعه‌ای از پورت‌ها مانند Thunderbolt 4 ،USB-C ،USB-A 3.2 ،HDMI 2.1 و جک هدفون 3.5 میلی‌متری است.

این لپ‌تاپ دارای یک صفحه‌نمایش لمسی 14 اینچی OLED با رزولوشن 3.1K و رفرش‌ریت 120 هرتز است. این پنل نمایشگر دارای حداکثر روشنایی 700 نیت است و 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 را برای بازتولید دقیق رنگ پوشش می‌دهد.

مهم‌تر از همه، Honor MagicBook Art 14 اولین لپ‌تاپ جهان است که از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس فوق‌العاده 4320 هرتز بهره می‌برد تا لرزش صفحه و خستگی چشم را به حداقل برساند.

ازنظر عملکرد، می‌توانید بین دو گزینه پردازنده یکی را انتخاب کنید: Core Ultra 5 و Core Ultra 7. گزینه‌های حافظه نیز شامل حداکثر 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی است. علی‌رغم اینکه این دستگاه در رده اولترابوک‌ها قرار می‌گیرد، آنر موفق شده است که دو فن برای دفع گرمای این دستگاه درنظر بگیرد.

این شرکت همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی را با MagicBook Art 14 ارائه می‌کند. این ویژگی‌ها شامل جستجوی هوشمند، پرسش و پاسخ مبتنی‌بر هوش مصنوعی، خلاصه سند و ویژگی‌های صوتی و تصویری مانند تشخیص صحنه، جداسازی اشیاء صوتی، حذف نویز پس‌زمینه و کاهش نویز دوطرفه است.

MagicBook Art 14 حریم خصوصی کاربر را با دوربین مغناطیسی نوآورانه خود با نام «چشم هوشمند» خود در اولویت قرار می‌دهد و درحقیقت وب‌کم این نوت‌بوک به‌گونه‌ای است که بخش دوربین آن به‌طور کامل جدا شده و می‌توان آن را در داخل دستگاه قرار داد. در بخش صوتی، این لپ‌تاپ دارای شش بلندگوی حرفه‌ای می‌باشد که با الگوریتم‌های صوتی فضایی خود آنر همراه شده است.

MagicBook Art 14 در دو رنگ موجود است: Sunrise Impression و Summer Olive. قیمت این لپ‌تاپ از 1105 دلار برای نسخه با تراشه Intel Core Ultra 5 و 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه شروع می‌شود. همچنین یک نوع حافظه 32 گیگابایتی با همین پیکربندی وجود دارد که قیمت آن 1170 دلار است.

مدل Core Ultra 7 در یک پیکربندی 32 گیگابایت رم/1 ترابایت با قیمت 1310 دلار در دسترس است.

نظر شما درباره لپ‌تاپ جدید آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی