حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه سری گلکسی Tab S10 در سال 2024 رسماً توسط سامسونگ تأیید شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ

سامسونگ چهارشنبه عصر از هفت دستگاه جدید خود شامل گلکسی زد فولد 6، زد فلیپ 6، واچ 7، واچ اولترا، بادز 3، بادز 3 پرو و درنهایت گلکسی رینگ رونمایی کرد. ممکن است تصور کنید که محصول رده‌بالای بعدی این شرکت، خانواده Galaxy S25 خواهد بود. بااین‌حال، سامسونگ به‌تازگی چارچوب زمانی معرفی و عرضه سری جدید تبلت‌های گلکسی Tab S10 خود را اعلام کرده است که به‌نظر می‌رسد زودتر از چیزی باشد که پیش از این انتظار می‌رفت.

عرضه سری گلکسی Tab S10

نزدیک به یک سال از زمانی که سامسونگ آخرین سری تبلت‌های رده‌بالای خود، گلکسی Tab S9 را عرضه کرد، می‌گذرد. به‌تازگی اما، نماینده سامسونگ در آفریقای جنوبی به Android Authority گفته است که سری گلکسی تب اس 10 تا قبل از پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. این چارچوب زمانی با روند این شرکت که هر 1.5 سال یک بار نسل جدید تبلت‌های پرچمدار خود را عرضه می‌کند، مطابقت دارد.

سامسونگ گلکسی تب اس 9 را در آگوست 2023 معرفی کرد و گلکسی تب اس 10 می‌تواند در دسامبر 2024 درکنار گلکسی S24 FE و درست یک ماه پیش از رونمایی موردانتظار از خانواده گلکسی اس 25، عرضه شود. سامسونگ ویژگی‌های تبلت آینده خود را فاش نکرده است، اما برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که این تبلت به پردازنده مدیاتک مجهز خواهد شد.

همچنین درحالی‌که یک گزارش ادعا می‌کرد سامسونگ درحال حذف نسخه استاندارد گلکسی تب اس 10 است، ما فکر نمی‌کنیم این اتفاق بیفتد. اگر سری گلکسی تب اس 10 در پایان سال 2024 عرضه شود، تبلت‌های این مجموعه احتمالاً رابط کاربری One UI 7.0 مبتنی‌بر اندروید 15 را اجرا خواهند کرد. بااین‌حال، باید دید که آیا سامسونگ تبلت‌های پرچمدار خود را به همان شیوه به‌روزرسانی 7 ساله سیستم‌عامل مانند گوشی‌های رده‌بالای خود ارائه می‌کند یا خیر.

سری گلکسی Tab S10

سری گلکسی Tab S10

سامسونگ اعلام کرده است که ویژگی‌های مجهز به هوش مصنوعی را در دستگاه‌های گلکسی بیشتری ارائه خواهد کرد. گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 برخی از ویژگی‌های جدید Galaxy AI ازجمله Sketch To Image را دریافت کرده‌اند و این ویژگی احتمالاً به Galaxy Tab S10 نیز خواهد آمد.

سری Galaxy Tab S9 درحال‌حاضر از عملکرد بسیار مثبتی برخوردارند. بااین‌حال، اگر سامسونگ می‌خواهد آن‌ها را بهبود ببخشد، بهتر است که ناچ بالای صفحه را در مدل Ultra حذف کند، آن‌ها را به دوربین‌های بهتری مجهز کند، سامسونگ DeX را بهبود ببخشد و یک پورت USB 3.2 Gen 2 در تبلت‌های پیشرفته آینده‌اش داشته باشد.

نظر شما درباره بازه زمانی عرضه تبلت‌های پرچمدار آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی