حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی، مشخصات و قیمت پوکو M6 پلاس 5G فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

پوکو چندی پیش از گوشی M6 4G رونمایی کرد. در حال حاضر، گفته می‌شود که این برند زیرمجموعه شیائومی تلفن هوشمند جدیدی را در دست توسعه دارد. هم‌اکنون طراحی، مشخصات و قیمت پوکو M6 پلاس 5G به‌بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

قیمت پوکو M6 پلاس 5G از ۱۶۷ دلار آغاز می‌شود

طبق اطلاعات فاش شده، POCO M6 Plus 5G در دو نسخه با ۶ و ۸ گیگابایت حافظه رم به‌همراه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. نسخه ۶ گیگابایتی این تلفن هوشمند اقتصادی با قیمت ۱۳,۹۹۹ روپیه (معادل ۱۶۷ دلار) به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۸ گیگابایت رم آن نیز با قیمت ۱۴,۹۹۹ روپیه (حدودا معادل ۱۸۰ دلار) عرضه می‌شود.

رندر POCO M6 Plus 5G

رندر POCO M6 Plus 5G

رندر های فاش شده، طراحی POCO M6 Plus 5G را نشان می‌دهد. این گوشی در سه رنگ بنفش، مشکی و نقره‌ای قابل تهیه خواهد بود. دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه آینده پوکو دیده می‌شود. یک فلاش LED حلقه‌ای نیز در کنار لنز های دوربین قرار دارد. دوربین سلفی درون یک سوراخ نمایشگر و در مرکز بالای صفحه‌نمایش قابل مشاهده بوده و حاشیه های اطراف صفحه نمایش (به‌جز لبه پایینی که بیشتر از سایر قسمت هاست) مساوی به‌نظر می‌رسد. فریم POCO M6 Plus 5G تخت بوده و دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست آن قرار گرفته‌اند.

گوشی POCO M6 Plus 5G به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ مجهز می‌شود

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، مشخصات پوکو M6 پلاس 5G نیز به‌بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی LCD با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را بر عهده می‌گیرد. احتمالاً پوکو برای این دستگاه به سراغ یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی رفته و برای دوربین ثانویه یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی M6 Plus 5G وضوح ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت.

طراحی POCO M6 Plus 5G

نمایشگر پوکو M6 پلاس 5G

POCO M6 Plus 5G

مطابق با گزارش منبع، این گوشی اقتصادی آینده پوکو از باتری پرظرفیت ۵,۰۳۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه موفق به دریافت استاندارد IP53 شده و تا حدی در برابر نفوذ آب مقاوم است. از دیگر ویژگی های پوکو M6 Plus 5G می‌توان به سنسور اثرانگشت، درگاه USB Type-C، حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد.

شاید POCO M6 Plus 5G نسخه تغییر نام یافته Redmi 13 5G باشد

با نگاهی به مشخصات فاش شده متوجه می‌شویم که گوشی آینده پوکو در حقیقت نسخه ری‌برند شده Redmi 13 5G خواهد بود. با وجود آنکه قاب پشتی دچار تغییرات طراحی شده است اما مشخصات کلی POCO M6 Plus 5G شبیه این گوشی ردمی به نظر می‌رسد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این تلفن هوشمند آینده پوکو به نسخه AE اسنپدراگون ۴ نسل ۲ مجهز می‌شود یا این‌بار شیائومی به سراغ نسخه استاندارد این تراشه خواهد رفت. انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک جزئیات بیشتری درباره M6 Plus 5G منتشر شود.

نسخه 5G ردمی ۱۳ شیائومی با تراشه Snapdragon 4 Gen 2 AE رسما معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی آینده پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی