حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ‌های هندزفری گوگل پیکسل بادز پرو 2 لو رفت

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل

به نظر می‌رسد طی رویداد آینده گوگل در تاریخ 13 آگوست (۲۳ مرداد) علاوه بر گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند جدید، یک هدفون جدید نیز معرفی خواهد کرد. این هدفون‌ها که پیکسل بادز پرو 2 نام خواهند داشت، در زمان عرضه در چهار رنگ در دسترس خواهند بود که یکی از آنها با رنگ‌های پیکسل 9 مطابقت دارد.

پیکسل بادز پرو 2 در رنگ‌های جذابی عرضه خواهد شد

در کنار سری جدید پیکسل 9 و پیکسل واچ 3، انتظار می‌رود که گوگل Pixel Buds Pro 2 را هم در 13 آگوست معرفی کند و قبل از عرضه این ایربادز، گزینه‌های رنگی این محصول فاش شده است. به گفته کاربری با نام X Dylan Roussel، پیکسل بادز پرو 2 در چهار رنگ عرضه خواهد شد. رنگ‌های تمشکی (Raspberry)، موهیتو (Mojito)، چینی (Porcelain) و مه (Haze). رنگ تمشک با رنگ دستگاه Pixel 9 که در اوایل ماه جاری در یک ویدیوی ظاهر شد، مطابقت دارد، در حالی که رنگ‌های موهیتو و چینی(اشاره به رنگ ظروف چینی) با رنگ‌های آلوئه و چینی موجود برای پیکسل 8a مطابقت دارند.

از آنجایی که پیکسل بادز پرو 2 دارای رنگی است که با پیکسل 9 مطابقت دارد، همچنین می‌توان انتظار داشت که Pixel Watch 3 نیز حداقل یک گزینه رنگی مشابه پیکسل 9 داشته باشد. علاوه بر این، با توجه به روند گذشته گوگل با سری Pixel Buds A و Pixel Buds Pro به احتملا زیاد، Pixel Buds Pro 2 در آینده رنگ‌های بیشتری نیز خواهد داشت.

صرف نظر از رنگ‌هایی که هدفون‌های هدفون در آن‌ها در دسترس خواهند بود، چیز زیادی درباره Pixel Buds Pro 2 نمی‌دانیم، خصوصاً از نظر ویژگی‌ها و طراحی. به نظر می‌رسد که گوگل در محرمانه نگه داشتن جزئیات هدفون‌های خود در مقایسه با سری پیکسل 9 بهتر عمل کرده است. با این حال، از آنجایی که تا تاریخ برگزاری رویداد معرفی این محصولات هنوز تقریباً یک ماه باقی مانده است، این احتمال وجود دارد که در آینده جزئیات بیشتری از پیکسل بادز پرو 2 منتشر شود.

نظر شما درباره رنگ‌های هدفون بی‌سیم آینده گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی