حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر مجیک Vs3 با نمایشگر خمیده و دوربین پریسکوپی معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر

آنر با برگزاری رویدادی در کشور چین، از دو گوشی تاشو جدید مجیک V3 و مجیک Vs3 رونمایی کرد. این دو دستگاه جانشین مجیک V2 و Vs2 می‌شوند. این دو تلفن هوشمند تاشو جدید آنر طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبل دارند و مشخصات سخت‌افزاری آنها نیز به‌طور قابل‌توجهی ارتقاء یافته است. در این گزارش نگاهی به ویژگی‌ ها و قیمت Honor Magic Vs3 می‌اندازیم.

آنر مجیک Vs3 از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد

آنر Magic Vs3 دارای یک صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED خمیده با حاشیه های باریک و رزولوشن ۲۳۷۶ در ۱۰۶۰ پیکسل است که حداکثر روشنایی ۲,۵۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. نمایشگر داخلی AMOLED این دستگاه اندازه ۷.۸ اینچی، وضوح ۲۳۴۴ در ۲۱۵۶ پیکسل و حداکثر روشنایی ۱,۶۰۰ نیت دارد. هر دو صفحه نمایش، رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی LTPO را ارائه کرده و از محتوای HDR پشتیبانی می‌کنند.

نمایشگر های Honor Magic Vs3

در بخش طراحی، آنر مجیک Vs3 ضخامت بسیاری کمی دارد. ضخامت این گوشی ۹.۷ میلی‌متر (در حالت تا شده) و ۴.۶۵ میلی‌متر (در حالت باز شده) است که آن را شبیه تلفن های هوشمند معمولی می‌کند. وزن Magic Vs3 نیز تنها ۲۲۹ گرم است. در قاب پشتی این گوشی تاشو یک ماژول دوربین مستطیلی شکل برآمده دیده می‌شود. این دستگاه در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای به دست کاربران خواهد رسید. لولای Honor Magic Vs3 از تیتانیوم و فولاد ساخته شده که علاوه بر دوام بالا وزن کمی دارد.

مطابق با گزارش منبع، در قاب پشتی این گوشی تاشو شاهد قرارگیری سه لنز دوربین هستیم. دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز شده است. دوربین های اولتراواید و تله‌فوتو پریسکوپی این دستگاه نیز به‌ترتیب از سنسور های ۴۰ و ۸ مگاپیکسلی برخوردارند. دوربین تله‌فوتو این تلفن هوشمند (برخوردار از OIS) قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برای نمایشگر های بیرونی و داخلی این دستگاه دوربین های سلفی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

مشخصات کلیدی آنر مجیک Vs3

رنگ‌بندی و طراحی Honor Magic Vs3

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز آنر مجیک Vs3 را بر عهده دارد. این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۶ واتی (به‌همراه شارژ وایرلس ۵۰ واتی) پشتیبانی می‌کند. این دستگاه برای حفاظت از حریم خصوصی کاربران به تراشه های امنیتی مجهز شده است. Magic Vs3 به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری MagicOS 8.0 به دست خریداران خواهد رسید. این رابط کاربری آنر ویژگی های مختلفی، مانند قابلیت تقسیم نمایش را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

قیمت و تاریخ عرضه Honor Magic Vs3

آنر مجیک Vs3 در رنگ های سبز، مشکی و سفید قابل‌تهیه خواهد بود. نسخه پایه این دستگاه با ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت معادل ۹۶۳ دلار عرضه می‌شود. نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی معادل ۱,۰۶۰ دلار دارد، و نسخه ۱۶ گیگابایت حافظه رم + ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی نیز با قیمت معادل ۱,۱۹۸ دلار به دست کاربران می‌رسد. فروش این تلفن هوشمند تاشو از ۱۹ جولای (۲۹ تیر ماه) آغاز خواهد شد.

آنر Magic V2 به عنوان باریک ترین گوشی تاشو و با تراشه اسنپدراگون معرفی شد

نظر شما درباره Honor Magic Vs3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی