حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی iQOO Neo 9S Pro Plus با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | IQOO

برند iQOO که زیرمجموعه ویوو محسوب می‌شود، از گوشی جدید خود در کشور چین با نام Neo 9S Pro Plus رونمایی کرد. این چهارمین عضو از سری Neo 9 است. این سری از تلفن های هوشمند آیکو شامل مدل استاندارد، پرو و 9S Pro می‌شوند.

گوشی iQOO Neo 9S Pro Plus با مشخصات قدرتمند و قیمتی رقابتی معرفی شد

آیکو نئو ۹ اس پرو پلاس دارای طراحی مشابه سایر اعضای سری نئو ۹ است. این تلفن هوشمند از فریم تخت برخوردار بوده و دو لنز دوربین در قاب پشتی آن دیده می‌شود. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با وضوح 1.5K، رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی LTPO است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۱,۴۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

iQOO Neo 9S Pro Plus

گوشی iQOO Neo 9S Pro Plus به یک سنسور اثرانگشت اولترسونیک زیر صفحه نمایش مجهز شده است. دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند، از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX921 و لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره می‌برد. دوربین اولتراواید و سلفی این دستگاه نیز به‌ترتیب وضوح ۵۰ و ۱۶ مگاپیکسلی دارند. دوربین اصلی iQOO Neo 9S Pro+ توانایی فیلمبرداری 8K (و اسلوموشن با وضوح 1080p) را دارد.

برخی از مشخصات iQOO Neo 9S Pro Plus

مطابق با گزارش Gizmochina، تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به‌عنوان قلب تپنده این گوشی جدید آیکو در نظر گرفته شده است. همچنین این تلفن هوشمند از چیپست iQOO Q1 بهره‌مند بوده که باعث بهبود تجربه بازی می‌شود. این دستگاه حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. iQOO Neo 9S Pro Plus به سیستم خنک‌کننده 6K VC برای دفع گرما و عملکرد پایدار مجهز شده است. این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. Neo 9S Pro Plus به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری OriginOS 4 به دست کاربران خواهد رسید. این رابط کاربری دارای برخی از ویژگی های هوش مصنوعی است.

قیمت آیکو نئو ۹ اس پرو پلاس از ۴۱۲ دلار شروع می‌شود 

علاقه‌مندان می‌توانند گوشی iQOO Neo 9S Pro Plus را در رنگ های آبی، سفید و مشکی تهیه کنند. قیمت این تلفن هوشمند به شرح زیر است:

۱- نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۴۱۲ دلار

۲- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: معادل ۴۶۷ دلار

۳- نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۴۵۴ دلار

۴- نسخه ۱۶ گیگابایت حافظه رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: معادل ۵۰۹ دلار

۵- گران‌قیمت‌‌ترین نسخه با ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی: معادل ۵۶۴ دلار

گوشی iQOO Neo 9S Pro با تراشه پرچمدار +Dimensity 9300 معرفی شد

نظر شما درباره iQOO Neo 9S Pro Plus چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی