حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S25 پلاس سامسونگ حذف نخواهد شد: شایعات گذشته را فراموش کنید!

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چند روز پیش گزارشی منتشر شده که نشان می‌داد سامسونگ تصمیم گرفته تا گلکسی S25 پلاس را به دلیل فروش پایین نسل فعلی آن، حذف کند. هم‌اکنون اما این شایعه تکذیب شده و می‌دانیم که مانند سال های گذشته، شاهد رونمایی مدل پلاس نیز خواهیم بود.

گلکسی S25 پلاس سامسونگ در میان داده های IMEI ظاهر شد

منبع این گزارش با عذرخواهی از کاربران بابت انتشار اطلاعات نادرست در گذشته، تاکید می‌کند که Galaxy S25 Plus معرفی خواهد شد. اما علت انتشار این اطلاعات نادرست چه بود؟ در جولای ۲۰۲۳ تمامی اعضای سری گلکسی S24 در میان داده های IMEI مشاهده شدند. همین وضعیت برای سری گلکسی S25 نیز صادق بود. در ابتدا اما تنها مدل های استاندارد و اولترا در پایگاه داده IMEI ظاهر شدند، بنابراین گمان کردیم که سامسونگ تصمیم به حذف مدل پلاس گرفته است. هم‌اکنون اما با توجه به تجزیه و تحلیل جدید، می‌دانیم که گلکسی S25 پلاس سامسونگ در سراسر دنیا عرضه خواهد شد.

Galaxy S24 Plus

هر گوشی که به پایگاه داده GSMA IMEI اضافه نشده باشد هرگز معرفی نخواهد شد. هر تلفن هوشمندی دارای یک شماره IMEI بوده که این امری اجباری است. اگر دستگاهی شناسه IMEI نداشته باشد، امکان برقراری تماس و اتصال به اینترنت را نخواهد داشت. در این مورد تبلت ها نیز تفاوتی با گوشی های هوشمند ندارند.

قبلاً در گزارشی برای شما نوشتیم که ممکن است گلکسی S25 پلاس سامسونگ هیچگاه معرفی نشود. این شرکت تمام دستگاه هایی را که در آینده معرفی خواهد کرد، معمولاً ۶ ماه پیش از رونمایی، به پایگاه داده IMEI اضافه می‌کند. سامسونگ اما این بار تنها مدل استاندارد و اولترا سری گلکسی اس ۲۵ را به این پایگاه داده اضافه کرد. بنابراین فکر کردیم که احتمالاً این غول فناوری کره‌ای تصمیم بر حذف مدل پلاس گرفته است. هم‌اکنون اما وب‌سایت Gizmochina تأکید می‌کند که شایعات گذشته صحت ندارند و این گوشی معرفی خواهد شد.

گلکسی اس ۲۵ پلاس در میان داده های IMEI

در حال حاضر، Galaxy S25 Plus با شماره مدل SM-S936U در میان داده های IMEI ظاهر شده است. حرف «U» در انتهای شماره مدل این دستگاه به عرضه آن در بازار آمریکا اشاره دارد. از قبل می‌دانستیم که گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ اولترا در راه هستند. یافته‌ های جدید نیز نشان می‌دهد مدل پلاس به آنها خواهد پیوست.

مشخصات دوربین گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس فاش شد: بدون ارتقای عمده

گلکسی S25 و S25 اولترا در ۱ جولای ۲۰۲۴ در میان داده های IMEI مشاهده شدند. در آن زمان خبری از مدل پلاس نبود. این موضوع ما را به این فکر انداخت که ممکن است مدل پلاس عرضه نشود. سامسونگ اما در ۹ جولای ۲۰۲۴ تصمیم بر اضافه کردن گلکسی S25 پلاس به پایگاه داده IMEI گرفت.

نظر شما چیست؟ آیا هیچوقت طرفدار مدل های پلاس سامسونگ بوده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی