حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه المپیک گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ با طراحی و ویژگی های خاص معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ در جریان رویداد Unpacked خود در شهر پاریس، از نسخه المپیک گلکسی زد فلیپ ۶ نیز رونمایی کرد. این دستگاه با طراحی خاص و خدمات انحصاری، در آستانه بازی های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ به دست ورزشکاران خواهد رسید.

نسخه المپیک گلکسی زد فلیپ ۶ تنها در اختیار ورزشکاران قرار خواهد گرفت

سامسونگ، این غول فناوری کره‌ای، حلقه های نمادین المپیک  را به رنگ طلایی در نسخه ویژه جدید Galaxy Z Flip 6 به نمایش گذاشته است. اما اگر طراحی را کنار بگذاریم این مدل ویژه سخت‌افزاری مشابه گلکسی زد فلیپ ۶ استاندارد دارد. این گوشی به‌طور انحصاری برای تمام ورزشکارانی طراحی شده که در المپیک و پارالمپیک آینده شرکت می‌کنند. بنابراین، نسخه المپیک گلکسی زد فلیپ ۶ به عموم مردم فروخته نخواهد شد. این فقط یک نسخه زیبا از Z Flip 6 نیست و در واقع هدف خاصی را نیز دنبال می‌کند. سامسونگ این دستگاه را با مجموعه‌ای از برنامه های مفید و خدمات انحصاری در اختیار ورزشکاران قرار خواهد داد.

Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition

نسخه المپیک Galaxy Z Flip 6

المپیکی ها و پارالمپیایی ها با تهیه این مدل خاص Galaxy Z Flip 6 به اپلیکیشن های Athlete 365، Olympic Shop، Paris 2024 و خط تلفن IOC دسترسی دارند. هر Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition یک eSIM با ۱۰۰ گیگابایت اینترنت 5G را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ورزشکاران می‌توانند از این گوشی تاشو برای پرداخت های خود، از طریق کیف پول سامسونگ استفاده کنند. حتی یک اپلیکیشن به طور پیش فرض بر روی نسخه المپیک Galaxy Z Flip 6 وجود دارد که به کمک آن ورزشکاران می‌توانند از دستگاه های فروش خودکار واقع در سراسر دهکده المپیک، نوشیدنی رایگان تهیه کنند.

مطابق با گزارش منبع، با وجود آنکه عموم مردم نمی‌توانند این نسخه خاص از Galaxy Z Flip 6 را تهیه کنند، اما این گوشی به عنوان نماد المپیک در فروشگاه های سامسونگ به نمایش گذاشته می‌شود. این تلفن هوشمند از ۸ جولای ۲۰۲۴ (۲۸ تیر ماه) برای ورزشکاران ارسال می‌شود.

گلکسی زد فلیپ ۶ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی شد

نظر شما درباره Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی