حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت وان پلاس نورد ۴ فاش شد: بیش از ۳۳۰ دلار

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

قیمت وان پلاس نورد ۴ در کشور هند، پیش از رونمایی این تلفن هوشمند فاش شد. یک کاربر شبکه اجتماعی X با انتشار پستی، قیمت این گوشی آینده وان پلاس را به‌اشتراک گذاشته است.

وان پلاس نورد ۴ احتمالاً با قیمتی حدود ۳۳۵ دلار راهی بازار می‌شود

پوستر فاش شده نشان می‌دهد که مدل پایه وان پلاس نورد ۴ با قیمت ۲۷,۹۹۹ روپیه (۳۳۵ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. البته قیمت مذکور ممکن است با لحاظ تخفیف محاسبه شده باشد. احتمالاً قیمت واقعی این دستگاه نزدیک به ۳۱,۹۹۹ روپیه (۳۸۳ دلار) خواهد بود که چندی پیش نیز در شایعات به آن اشاره شد. همان‌طور که گفته شد، قیمت ۲۷ هزار روپیه‌ای مربوط به مدل پایه OnePlus Nord 4 می‌شود، در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره قیمت سایر نسخه های این گوشی منتشر نشده؛ اما انتظار افزایش قیمت حدود ۳,۰۰۰ روپیه را داریم.

پوستر فاش شده درباره قیمت OnePlus Nord 4

پوستر فاش شده جدید، تنها سایه‌ای از وان پلاس نورد ۴ را نشان می‌دهد. اما خوشبختانه چندی پیش شاهد افشای طراحی کامل این تلفن هوشمند بودیم. گفته می‌شود که این گوشی آینده وان پلاس دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی OLED U8 ساخت Tianma با رزولوشن 1.5K+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. این نمایشگر که هم اندازه OnePlus Nord 3 است می‌تواند حداکثر روشنایی ۲,۱۵۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

وان پلاس Nord 4 با تراشه اسنپدراگون ۷+ نسل ۳ در راه است 

تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Nord 4 را خواهد داشت. این تراشه که از پردازنده گرافیکی Adreno بهره می‌برد، جانشین مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ به‌کارگرفته شده در نورد ۳ خواهد شد. این گوشی آینده وان پلاس حداقل با ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. شایعه شده که این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. وان پلاس نورد ۳ به باتری کوچک‌تر ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده بود و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کرد.

مطابق با گزارش Gizmochina، دو لنز دوربین در قاب پشتی وان پلاس Nord 4 قرار می‌گیرد. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار بوده و برای دوربین فوق‌عریض یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته خواهد شد. نسل قبلی این دستگاه از دوربین های ۵۰+۸+۲ مگاپیکسلی برخوردار بود. به نظر که وان پلاس تصمیم به حذف یکی از سنسور ها گرفته است.

رندر و مشخصات وان پلاس نورد ۴ فاش شد

از دیگر ویژگی های احتمالی وان پلاس نورد ۴ می‌توان به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش، اسپیکر های دوگانه، موتور ویبره خطی X محور و دکمه اسلایدر هشدار اشاره کرد.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند میان‌رده آینده وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی