حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا چهار سال آپدیت نرم افزاری دریافت خواهد کرد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

سامسونگ قصد دارد برای ساعت‌های هوشمند جدید خود، یعنی گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا، چهار سال به آپدیت نرم‌افزاری منتشر کند که در نوع خود مدت زمان بسیار قابل توجهی محسوب می‌شود. از این ساعت‌ها در کنار گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ و حلقه هوشمند این شرکت، دیروز طی مراسم گلکسی آنپکد رونمایی شد.

مطمئناً می‌توانید ساعت‌های هوشمند قدیمی خود را برای مدت طولانی‌تری نگه دارید. با این حال، هر چه مدت زمان بیشتری بتوانید برای ساعت هوشمند به‌روزرسانی دریافت کنید، بهتر است. از آنجایی که این به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری نه تنها می‌توانند ویژگی‌های جدیدی را به همراه داشته باشند، بلکه امنیت و ثبات دستگاه را نیز بهبود می‌بخشند.

گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا به مدت 4 سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد

سامسونگ تأیید کرده است که هر دو ساعت به مدت 4 سال به‌روزرسانی خواهند شد. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که اگر تصمیم به خرید یکی از آنها داشته باشید، ساعت هوشمند شما برای مدت زمان قابل توجهی پشتیبانی خواهد شد. کره‌ای‌ها مشخص نمی‌کنند که این به‌روزرسانی‌ها شامل چه مواردی می‌شود اما به احتمال زیاد، شامل آپدیت‌های سیستم‌عامل و بسته‌های امنیتی خواهد بود.

همچنین این احتمال وجود دارد که حداقل یک نسخه اصلی Wear OS در طول عمر به‌روزرسانی 4 ساله این ساعت‌ها عرضه شود. با این حال، گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا برای دریافت نسخه‌های آینده Wear OS، از سخت‌افزار مورد نیاز این سیستم‌عامل پشتیبانی کنند.

آپدیت گلکسی واچ 7 و واچ اولترا

آپدیت گلکسی واچ 7 و واچ اولترا

ساعت‌های جدید سامسونگ به احتمال زیاد در طول این 4 سال، ویژگی‌های جدید زیادی دریافت خواهد کرد

یکی دیگر از مواردی که با توجه به پشتیبانی طولانی مدت سامونگ باید در نظر گرفت، عرضه ویژگی‌های جدید است. به عنوان مثال، سری گلکسی واچ 4 حین عرضه به بازار از ویژگی‌هایی مانند دستیار صوتی گوگل و کیف پول گوگل بهره‌مند نبود اما در طول زمان و طی به روزرسانی‌های نرم‌افزاری، این ویژگی‌ها را دریافت کرد.

این مسئله به خوبی می‌تواند در مورد Galaxy Watch 7 و Galaxy Watch Ultra نیز اتفاق بیوفتد. به هر حال، 4 سال به‌روزرسانی به این معناست که خریداران می‌توانند از ساعت‌های خود برای مدت طولانی‌تری استفاده کنند.

نظر شما درباره درباره مدت زمان پشتیبانی سامسونگ از ساعت‌هایش چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی