حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند iQOO Watch GT با نمایشگر 1.85 اینچی و پشتیبانی از eSIM رسماً معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | IQOO، ساعت هوشمند

طبق برنامه، iQOO امروز از چندین محصول جدید در چین رونمایی کرد؛ ساعت هوشمند iQOO Watch GT، مدل 1 ترابایتی تبلت iQOO Pad 2 Pro، ایربادز iQOO TWS 1i و گوشی هوشمند +iQOO Neo 9S Pro، چهار دستگاه معرفی‌شده جدید هستند. در ادامه، به بررسی ساعت هوشمند جدید آیکو می‌پردازیم که مشخصات قابل‌قبولی را با قیمت استثنائی ارائه می‌کند.

ساعت هوشمند iQOO Watch GT

این ساعت دارای طراحی مربعی‌شکل است و تنها 33 گرم وزن دارد. درحالی‌که این ساعت سبک‌وزن می‌باشد، تعدادی از ویژگی‌های هوش مصنوعی را در خود جای داده و عمر باتری 21 روزه را با بلوتوث ارائه می‌دهد. این ساعت به یک صفحه‌نمایش 1.85 اینچی AMOLED مجهز شده است که وضوح 390 در 450 دارد. بند لاستیکی نرم این ساعت قابلیت آزاد شدن سریع دارد. این بند همچنین از بیرون مشکی و از داخل به رنگ زرد است. جدیدترین ساعت آیکو از eSIM برای ارتباط مستقل نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند iQOO Watch GT

ساعت هوشمند iQOO Watch GT

یک ویژگی رونویسی صدای بی‌درنگ مبتنی‌بر هوش مصنوعی برای یادداشت‌برداری وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا در حین حرکت به‌راحتی اطلاعات یا ایده‌های خود را یادداشت کنند. این ساعت همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا واچ‌فیس‌های مختلف را با هوش مصنوعی ایجاد کرده و نقشه‌های Baidu را برای ناوبری استفاده کنند. قابل‌ذکر است، این محصول تنها ساعت هوشمند در محدوده قیمتی خود است که از ناوبری مستقل بایدو پشتیبانی می‌کند.

iQOO Watch GT می‌تواند فشار آب تا 2ATM را تحمل کند. این ساعت همچنین می‌تواند مسافتی که طی کرده‌اید، سطح اکسیژن خون، کیفیت خواب و چرخه قاعدگی را نیز اندازه‌گیری کند. علاوه‌بر همه این‌ها، آیکو واچ جی‌تی دارای بیش از 100 حالت ورزشی، ویژگی‌های مختلف تناسب‌اندام و عملکرد مربی ورزشی است.

این ساعت در دو نسخه مختلف عرضه می‌شود: بلوتوثی و سیم‌کارت. نسخه‌های بلوتوث و eSIM به‌ترتیب 499 یوان (68 دلار) و 799 یوان (110 دلار) قیمت دارند.

نظر شما درباره ساعت هوشمند آیکو Watch GT چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی