حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی از مشخصات کلیدی آنر مجیک Vs3 پیش از رونمایی فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

مشخصات کلیدی آنر مجیک Vs3 به‌بیرون درز کرده است. فردا شاهد رونمایی این گوشی به‌همراه Magic V3 خواهیم بود. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به جزئیات فاش شده این تلفن هوشمند تاشو آینده آنر بیندازیم.

آنر مجیک Vs3 از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد

آنر فردا از گوشی های Magic V3 و Magic Vs3 در کشور چین رونمایی خواهد کرد. تایید شده که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز مجیک V3 را بر عهده دارد. این گوشی هوشمند تاشو با گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ، ویوو ایکس فولد ۳ پرو و شیائومی میکس فولد ۴ به رقابت خواهد پرداخت. هم‌اکنون، مشخصات کلیدی آنر مجیک Vs3 به‌بیرون درز کرده است. این دستگاه با شماره مدل FLC-AN00 در دست توسعه قرار دارد و به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز خواهد شد. تجهیز این گوشی به تراشه‌ای قدیمی، نشان می‌دهد که مانند X Fold 3 ویوو یک تلفن هوشمند تاشو اقتصادی خواهد بود.

طراحی آنر مجیک Vs3

طراحی Honor Magic Vs3

با توجه به اطلاعاتی که Panda is Bald به‌اشتراک گذاشته Honor Magic Vs3 نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تامین خواهد کرد. این گوشی از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار نداریم که این تلفن هوشمند تاشو از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند.

آنر تأیید کرده است که Magic Vs3 با حافظه های ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی قابل تهیه خواهد بود. تصاویر رسمی منتشر شده از این دستگاه، نشان‌دهنده تجهیز آن به دوربین تله‌فوتو پریسکوپی و سنسور اثرانگشت بر روی دکمه پاور است. متاسفانه هنوز سایر مشخصات این گوشی تاشو مشخص نیست.

نگاهی به مشخصات Honor Magic V3 

برای مقایسه، Honor Magic V3 از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره‌مند بوده و از باتری پرظرفیت ۵,۲۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این دستگاه از شارژ سریع ۶۶ واتی (به‌همراه شارژ بی‌سیم) پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی های مورد انتظار این تلفن هوشمند می‌توان به سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور، ضخامت ۹.۷ میلی‌متری، وزن ۲۲۶ گرمی و برخورداری از استاندارد IPX8 اشاره کرد. این گوشی تاشو آینده آنر به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال ۳.۵ برابری مجهز می‌شود.

طراحی آنر مجیک Vs3 پیش از رونمایی فاش شد

نظر شما درباره Honor Magic V3 و Magic Vs3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی