حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 16 پرو و پرو مکس از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی خواهند کرد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

اپل همواره در زمینه مجهز کردن گوشی‌هایش به فناوری شارژ سریع، بسیار با احتیاط عمل کرده است. اما گویا با عرضه آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس، این شرکت قصد دارد تا تغییر بزرگی در این زمینه ایجاد کند و مدل‌های پرو را به شارژ سریع 40 واتی مجهز کند. خوشبختانه علاوه بر شارژ سریع سیمی، شارژ بی‌سیم پرچمدارهای آینده اپل نیز در مقایسه با نسل قبل بهتر خواهد شد.

جدا از شارژ سیمی، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس از شارژ بی سیم MagSafe تا 20 وات پشتیبانی می‌کنند

سری آیفون 15 می‌تواند حداکثر سرعت شارژ 27 وات را با شارژر سازگار USB-C پشتیبانی کند. متأسفانه، شارژرهای بی‌سیم مجاز MagSafe فقط می‌توانند باتری‌ها را تا 15 وات شارژ کنند. در حالی که این اعداد نسبتاً قابل قبول می‌باشند، اما هنوز هم برای شارژ کامل سری آیفون 15 با شارژر‌های MagSafe، باید ساعت‌ها منتظر ماند. خوشبختانه سایت ITHome گزارش می‌دهد که شرایط برای آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس به این شکل نخواهد بود.

احتمالاً با استفاده از یک شارژر سازگار USB-C، می‌توانیم شاهد شارژ سریع‌تر باتری‌های هر دو پرچم‌دار باشیم. دلیل ارائه پشتیبانی از شارژ بالاتر برای آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس به احتمال زیاد این است که انتظار می‌رود این گوشی‌ها باتری‌های بزرگ‌تری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشند. شایعه شده است که آیفون 16 پرو مکس به باتری با تراکم انرژی بالاتر مجهز خواهد شد تا بتواند عمر باتری بیشتر را ارائه دهد. بنابراین پشتیبانی از شارژ سیمی 40 واتی می‌تواند به کاهش زمان شارژ بدون کاهش سلامت باتری کمک کند.

با این حال، هنوز تأیید نشده است که آیا اپل قصد دارد از همان تکنولوژی «Glacier» استفاده کند که توسط OnePlus در Ace 3 Pro استفاده شده است یا خیر. فناوری مذکور می‌تواند چگالی انرژی باتری را بدون نیاز به افزایش ضخامت گوشی بهبود ببخشد. با توجه به اینکه تا معرفی سری آیفون 16 حدوداً دو ماه زمان باقی مانده است، انتظار داریم طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره این گوشی‌ها منتشر شود.

نظر شما درباره سرعت شارژ آیفون 16 پرو و پرو مکس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی