حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ 7 سامسونگ با تراشه 3 نانومتری و Wear OS 5 رسماً معرفی شدند

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

سامسونگ امروز درکنار گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6، از پنج دستگاه پوشیدنی جدید شامل گلکسی رینگ، گلکسی بادز 3، گلکسی بادز 3 پرو و ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ 7 به‌صورت رسمی رونمایی کرد.

گلکسی واچ اولترا

مدل اولترا در یک اندازه 47 میلی‌متری عرضه می‌شود، درحالی‌که مدل واچ 7 دارای گزینه‌های معمولی 40 میلی‌متری و 44 میلی‌متری است. متأسفانه، هیچ‌یک از ساعت‌های جدید حاشیه چرخان مشابه مدل‌های کلاسیک ندارند.

گلکسی واچ اولترا

گلکسی واچ اولترا

گلکسی واچ اولترا درواقع پاسخ سامسونگ به اپل واچ اولترا است و شباهت‌های زیادی با آن دارد که از ظاهر آن شروع می‌شود. این ساعت دارای طراحی مستحکم‌تر است که سامسونگ آن را cushion design می‌نامد. ظاهر این ساعت شکل مربعی به خود گرفته که قاب و نمایشگر دایره‌ای را در خود جای داده است. سه دکمه درکنار گلکسی واچ اولترا وجود دارد که دکمه وسطی جدید شامل عملکردهای اضافی است.

گلکسی واچ اولترا در یک اندازه 47 میلی‌متری با صفحه‌نمایش 1.5 اینچی 480×480 پیکسلی Super AMOLED با حداکثر روشنایی حداکثر 3000 نیت عرضه می‌شود. این صفحه‌نمایش به‌خوبی زیر یک لایه محافظ کریستال یاقوت کبود قرار می‌گیرد، بنابراین خراش نباید مشکلی برای نمایشگر ایجاد کند. بدنه این ساعت نیز از جنس تیتانیوم درجه 4 بوده و وزن 60.5 گرمی دارد.

گلکسی واچ اولترا

گلکسی واچ اولترا

گلکسی واچ اولترا یک دارای انواع گواهینامه‌های مقاومت شامل 10ATM ،IP68 و MIL-STD-810H برای مقاومت در برابر آب، گردوغبار و ضربه است. علاوه‌بر این، می‌تواند دمای بین 55+ تا 20- درجه را تحمل کند و در ارتفاع 9000 متری از سطح دریا و تا 500- متری زیر آب سالم بماند.

این ساعت دارای باتری 590 میلی‌آمپرساعتی است که مشابه باتری گلکسی واچ 5 پرو دو سال گذشته است. این به گلکسی واچ اولترا طولانی‌ترین عمر باتری را در سری Galaxy Watch می‌دهد به‌طوری‌که تا 100 ساعت در حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی و 48 ساعت در حالت ذخیره انرژی می‌توان با آن کار کرد.

در داخل، Galaxy Watch Ultra دارای تراشه کاملاً جدید Exynos W1000 است که براساس فرایند 3 نانومتری با پردازنده مرکزی 3 برابر سریع‌تر از W930 و 2 گیگابایت رم همراه شده است. سامسونگ همچنین می‌گوید تراشه جدید 30 درصد کارآمدتر است.

ساعت جدید سامسونگ درنهایت از GPS دو فرکانسه برای ردیابی دقیق‌تر، حتی در محیط‌های شهری متراکم بهره می‌برد.

Galaxy Watch Ultra می‌تواند 100 ورزش و تمرین چند دوره‌ای را به‌عنوان فعالیت‌های اساساً متفاوت به‌عنوان یک تمرین ترکیبی ردیابی کند. Watch Ultra همچنین دارای ردیابی شاخص FTP یا توان آستانه عملکردی است. این یک اندازه‌گیری متمرکز بر دوچرخه از حداکثر قدرت دوچرخه‌سواری شما است.

برای دوندگان، یک حالت مسابقه جدید وجود دارد که می‌تواند عملکرد فعلی شما را با عملکرد گذشته شما در زمان واقعی مقایسه کند. این حالت نیز فقط برای دویدن در فضای باز کار می‌کند.

Galaxy Watch Ultra الگوریتم‌های ردیابی با هوش مصنوعی را درکنار حسگر BioActive بهبودیافته به‌ارمغان می‌آورد. تجزیه‌وتحلیل خواب به‌لطف پشتیبانی جدید از آپنه خواب بررسی می‌کند که آیا این بیماری را براساس ضربان قلب بالا یا پایین غیرطبیعی دارید یا خیر. صحبت از ضربان قلب شد؛ ساعت‌های جدید می‌توانند ریتم‌های نامنظم را اسکن کنند که نشان‌دهنده فیبریلاسیون دهلیزی است. ECG و مانیتورینگ فشارخون همچنان در اینجا هستند، همان‌طور که سنسور دمای پوست نیز مشابه مدل‌های گذشته استفاده می‌شود.

درنهایت، گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ 7 جدید می‌توانند ردیابی گلوکز پیشرفته را برای نظارت بر سطح قند شما انجام دهند. سپس یک شاخص AGEs را به شما می‌دهند که شامل یک شاخص فرآیند پیری بیولوژیکی است که به شما بینشی در مورد سلامت متابولیک می‌دهد.

گلکسی واچ 7

Galaxy Watch 7 تمام این معیارهای پیشرفته تناسب‌اندام و سلامت را دارد. این مدل همچنین از شیشه کریستال یاقوت کبود، حسگر جدید BioActive و تراشه 5 هسته‌ای 3 نانومتری Exynos W1000 بهره می‌برد.

گلکسی واچ 7

گلکسی واچ 7

در اینجا می‌توانید دو اندازه را انتخاب کنید؛ 40 میلی‌متر با صفحه‌نمایش 1.3 اینچی 432×432 Super AMOLED پیکسل و 44 میلی‌متر با صفحه‌نمایش 1.5 اینچی 480×480 پیکسل. اگرچه گلکسی واچ 7 نمی‌تواند از بلندترین کوه‌ها بالا برود و برای غواصی در عمق زیاد نیز مناسب نیست، اما باز هم با استاندارد MIL-STD-810H گلکسی واچ اولترا و گواهی‌های 5ATM + IP68 ارائه می‌شود.

هر دو ساعت هوشمند دارای سیستم‌عامل Wear OS 5 هستند و رابط کاربری One UI 6 سامسونگ را نیز اجرا می‌کنند.

پیش‌سفارش گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا از امروز آغاز می‌شود و عرضه رسمی نیز در تاریخ 24 جولای/3 مرداد آغاز می‌شود. قیمت گلکسی واچ 7 برای مدل بلوتوثی 40 میلی‌متری (سبز و کرم) از 319 یورو/300 دلار شروع می‌شود و تا 349 یورو/330 دلار برای مدل 44 میلی‌متر (سبز و نقره‌ای) افزایش می‌یابد. گلکسی واچ اولترا نیز در رنگ‌های خاکستری تیتانیوم، سفید تیتانیوم و نقره‌ای تیتانیوم و در یک پیکربندی بلوتوث + 4G با قیمت 699 یورو/650 دلار دردسترس است.

نظر شما درباره ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ 7 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی