حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی بادز ۳ پرو و گلکسی بادز ۳ سامسونگ رسما معرفی شدند

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

سامسونگ پس از سال‌ها تولید Galaxy Buds به این نتیجه رسید که فرمول تولید ایربادزهای بدون ساقه چندان موفق نیست. پس جام زهر را نوشید و طراحی ساقه دار را انتخاب کرد. ایربادزهای گلکسی بادز ۳ پرو و گلکسی بادز ۳ سامسونگ به تازگی و با طراحی جدید ساقه‌دار معرفی شده‌اند. هر چند در جزئیات طراحی تفاوت‌های قابل توجهی با ایرپادزهای اپل دارند، اما نمی‌توان کتمان کرد که عموم کاربران از دور آن را مشابه محصول اپل خواهند دانست.

گلکسی بادز ۳ پرو و گلکسی بادز ۳

سامسونگ دوست دارد به جای این‌که بگویید این ایربادزها طراحی ساقه‌دار دارند، بگویید طراحی “تیغه دار” دارند. به همین دلیل هم هست که گوشه تیزی روی آن طراحی کرده اتس.

شما می‌توانید این تیغه‌ها را برای کنترل پخش موسیقی فشار دهید و برای تنظیم صدا، انگشت خود را روی آن‌ها به سمت بالا و پایین بکشید. کیس شارژر این ۲ محصول نیز زیبا بوده و درب شفاف دارد.

همچنین طبق ترند این روزها، ایربادزهای جدید سامسونگ نیز دارای مجموعه ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی هستند.

سامسونگ Galaxy Buds 3 Pro دارای بلندگوهای دو طرفه با تویترهای مسطح 6.1 میلی‌متری و درایورهای دینامیک 10.5 میلی‌متری، به‌علاوه آمپ‌های دوگانه است. کدک SSC به روز شده تا تا از سمپل‌ریت ۲ برابری برای افزایش کیفیت صدا پشتیبانی کند.

البته مدل پرو دارای قابلیت حذف نویز فعال است و میکروفون‌های آن با ویژگی‌هایی مانند کنترل نویز فعال، تشخیص آژیر و تشخیص صدا به طور مداوم محیط را زیر نظر دارند.

دو قابلیت آخر اگر صدایی تشخیص دهند، به طور خودکار صدای محیط را برای شما پخش می کنند تا بتوانید آنچه را که در اطراف شما اتفاق می افتد بشنوید.

گلکسی بادز ۳ پرو و گلکسی بادز ۳

گلکسی بادز ۳ پرو و گلکسی بادز ۳

علاوه بر این، یک مدل یادگیری ماشینی به نویزهایی که از طرف دیگر مکالمه در حین تماس‌ها وجود دارد کمک می‌کند. برای باعث بازسازی صدای طرف مقابل به شکل صدای طبیعی می‌شود، حتی اگر محیط طرف مقابل مکالمه شلوغ باشد.

ویژگی Super-Wideband به آن‌ها اجازه می‌دهد صدا را با فرکانس 16 کیلوهرتز انتقال دهد، یعنی دو برابر میزانی که بادزهای معمولی می‌توانند ارائه کنند.

طراحی Galaxy Buds 3 Pro با Blade Lights تکمیل شده است. این یک نوار LED است که روی لبه تیغه ایربادز قرار دارد. شما می‌توانید می توانید از طریق اپلیکیشن Wearable سامسونگ برای سفارشی کردن طرح نور آن استفاده کنید.

گلکسی بادز ۳ پرو

گلکسی بادز ۳ پرو

در مقابل Galaxy Buds 3 سامسونگ یک گزینه مقرون به‌صرفه است. این محصول دارای درایورهای دینامیکی یک طرفه 11 میلی متر است، در حالی که همچنان ANC تطبیقی ​​و EQ تطبیقی ​​را برای بهبود صدا بر اساس عوامل محیطی ارائه می دهند.

گلکسی بادز ۳ طراحی باز دارند که برای پوشیدن طولانی مدت راحت تر است. به این معنی که مثل مدل پرو نوک سیلیکونی ندارند.

قاب شارژر بازطراحی شده این ایربادزهای سامسونگ دارای درپوش شفاف و همان ظرفیت باتری، 515 میلی آمپر ساعت هستند.

با این حال، هر گوشی گلکسی بادز ۳ پرو یک باتری 53 میلی‌آمپر ساعتی دارند و می‌توانند تا 6 ساعت با فعال کردن ANC و در مجموع 26 ساعت با کمک کیس (یا تا 7 ساعت – 30 ساعت با غیرفعال کردن ANC) دوام بیاورند.

گلکسی بادز ۳ سامسونگ دارای باتری های 48 میلی آمپر ساعتی در هر گوشی است و وعده 5 عمر باتری با ANC روشن و تا 24 ساعت با کمک کیس (یا 6 ساعت – 30 ساعت با ANC خاموش) را می دهد.

گلکسی بادز ۳ پرو

گلکسی بادز ۳ پرو

هر دو مدل گلکسی بادز ۳ از ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy AI مانند حالت مترجم پشتیبانی می‌کنند. با استفاده از حالت Listening، می‌توانید با گوشی گلکسی و ایربادزهای خود به یک مکالمه به زبان خارجی گوش دهید و خروجی به زبان مادری شما ترجمه شود.

سامسونگ می‌گوید برای اطمینان از تناسب بهتر و راحت‌تر، از طراحی محاسباتی برای هر دو عضو خانواده Galaxy Buds 3 استفاده کرد.

این بار، هر دو مدل Buds 3 با گواهی IP57 ارائه می‌شوند البته فقط برای گوشی‌ها این گواهی دریافت شده و کیس شارژر چنین مقاومتی ندارد.

قیمت خانواده گلکسی بادز ۳ سامسونگ چقدر است؟

شما می‌توانید گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ را با قیمت معادل ۲۵۰ دلار و گلکسی بادز ۳ را با قیمت ۱۸۰ دلار بخرید. این قیمت‌ها حدودا ۳۰ دلار گران‌تر از نسل قبلی هستند.

نظر شما درباره محصولات صوتی جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)