حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ ۱۰۰ دلار گران‌تر شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

امروز با هم دیدیم که Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 سامسونگ رسما معرفی شدند. گوشی‌هایی که کمی در بخش طراحی و کمی در بخش سخت افزار متفاوت با نسل قبلی هستند. البته حضور هوش مصنوعی Galaxy AI به صورت پیش‌فرض رو این محصولات نیز قابل ذکر است. با این حال باید بدانید که قیمت گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ ۱۰۰ دلار گران‌تر شده است.

گوشی‌های تاشو سامسونگ گران بودند، گران‌تر شدند!

گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ

گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ

شاید در هیجان اخبار رونمایی‌های متعدد سامسونگ در گلکسی آنپکد تیرماه ۱۴۰۳ هنوز خیلی به قیمت‌ها دقت نکرده باشید. آنطور که پیداست این برند کره‌ای نه تنها در جهت ارزان‌تر کردن گوشی‌های تاشو گران‌قیمت خود حرکت نمی‌کند، بلکه به سمت گران‌تر کردن آن‌ها قدم برداشته است.

قیمت گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ برای مدل پایه که با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود، برابر حدود ۱۹۰۰ دلار است. این در حالی است که سال گذشته گلکسی زد فولد ۵ برای همین مشخصات حافظه‌ای با قیمت حدود ۱۸۰۰ دلار فروخته می‌شد.

گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ

گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ

قیمت گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ برای مدل پایه که آن هم با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود نیز با ۱۰۰ دلار افزایش قیمت روبه‌رو بوده و به حدود ۱۱۰۰ دلار می‌رسد.

گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ در مدل پایه ۸ گیگابایت حافظه داخلی داشت و قیمت آن حدود ۱۰۰۰ دلار بود. حداقل اینجا شما ۵۰ درصد حافظه رم بیشتر به دست می‌آورید!

سامسونگ چندین نسل است که گوشی‌های تاشو خود را با قیمت حدود ۱۰۰۰ و ۱۸۰۰ دلار عرضه می‌کرد. این افزایش قیمت و رساندن آن به ۱۱۰۰ و ۱۹۰۰ دلار می‌تواند آغاز راهی باشد که دامن‌گیر دیگر محصولات آتی سامسونگ نیز بشود.

نظر شما چیست؟ این افزایش قیمت چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)