حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری CMF Phone 1 مشخص شد: قاتل گلکسی A35 و رقبا

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing

دو روز از معرفی گوشی CMF Phone 1 با قاب پشتی قابل تعویض و قیمت مقرون‌به‌صرفه می‌گذرد. این دستگاه با همان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری تقریبا مرسوم این روزهای اکوسیستم اندروید عرضه می‌شود. با این حال امروز که عمر باتری CMF Phone 1 مشخص شده، باید بگوییم قاتل گلکسی A35 و رقبا است.

عمر باتری CMF Phone 1

به صورت خلاصه اگر بخواهیم درباره مشخصات مرتبط با این تست صحبت کنیم، باید گفت که اولین تلفن هوشمند CMF دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی (به‌همراه شارژ سیمی معکوس ۵ واتی) پشتیبانی می‌کند.‌ این دستگاه فاقد قابلیت پشتیبانی از شارژ وایرلس است.

در قلب آن تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ مدیاتک می‌تپد که پیش‌تر نشان داده یک نمونه ۴ نانومتری کم‌مصرف است. اما ترکیب باتری بزرگ و تراشه کم‌مصرف چه خروجی خواهد داشت؟

عمر باتری CMF Phone 1

عمر باتری CMF Phone 1

همانطور که می‌بینید، امتیاز کلی ۱۶ ساعت و ۱۳ دقیقه از تمام رقبای هم‌قیمت و هم‌رده خودش بالاتر است. در مقابل رقبای شیائومی خود مانند ردمی نوت ۱۳ و پوکو X6 که بسیار بهتر عمل می‌کند، چه در تست بازی، چه در تست وبگردی و البته در بحث پخش ویدئو.

در مقایسه با گلکسی A35 سامسونگ نیز عملکرد بهتری دارد. کافی است به حدود ۲۵ ساعت پخش ممتد ویدئو نگاه کنید تا متوجه شوید این گوشی CMF برای علاقه‌مندان به تماشای فیلم و سریال روی موبایل، عالی است.

برای بازی حدود ۱۰ ساعت و برای وبگردی کمی کمتر از ۱۳ ساعت با شما همراهی می‌کند. به این ترتیب باید گفت CMF در اولین حضورش در بازار موبایل توانسته محصولی با عمر باتری عالی ارائه کند.

سرعت شارژ CMF Phone 1

سرعت شارژ CMF Phone 1

همانطور که گفتیم سی‌ام‌اف فون ۱ از شارژر 33 واتی پشتیبانی می کند و شارژری هم درون جعبه وجود ندارد. در این تست از یک شارژر ۶۵ وات با استاندارد PD استفاده شده است. حداکثر توان دریافتی از این شارژر توسط این دستگاه برابر ۲۶ وات بوده و در اکثر مدت شارژر با توان ۲۰ وات شارژ می‌شود.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، در مدت ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد باتری شارژ خواهد شد و شارژر کامل ۱ ساعت و ۲۱ دقیقه زمان نیاز دارد. از این نظر می‌توان گفت که مشابه دیگر رقبای خود عمل می‌کند.

نظر شما چیست؟ عملکرد این گوشی CMF را در بحث باتری چطور دیدید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)