حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ فقط با گوشی‌های این شرکت کار می‌کند!

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، گجت‌های پوشیدنی

امروز با هم دیدیم که حلقه هوشمند سامسونگ Galaxy Ring با قیمت ۴۰۰ دلار رسما معرفی شد. این گجت پوشیدنی جدید اولین گام این برند کره‌ای در محدودکردن اکوسیستم محصولاتش محسوب می‌شود. چرا که حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ فقط با گوشی‌های این شرکت کار می‌کند!

سازگاری محدود گلکسی رینگ سامسونگ با موبایل‌های موجود

مهم است که قبل از خرید حلقه گلکسی سامسونگ یا Galaxy Ring به سازگاری آن با موبایل‌های مختلف توجه داشته باشید. حداقل در حال حاضر سامسونگ امکان استفاده از حلقه گلکسی را با گوشی‌های غیرسامسونگی فراهم نکرده است.

بنابراین حتی اگر یک گوشی اندرویدی از یک برند دیگر داشته باشید، Galaxy Ring با آن کار نخواهد کرد. پر واضح است که سازگاری با آیفون اپل نیز وجود ندارد.

گلکسی رینگ سامسونگ

گلکسی رینگ سامسونگ

گلکسی رینگ تنها با گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی که دارای اندروید 11 یا بالاتر هستند سازگار است. همچنین باید از نرم افزار Samsung Health نسخه 6.27 یا بالاتر استفاده کنید تا از همه ویژگی هایی که این محصول جدید ارائه می دهد لذت ببرید. همچنین برای این کار لازم است به حساب کاربری سامسونگ خود وارد شوید.

در حالی که دشوار است بگوییم که آیا و چه زمانی سامسونگ به Galaxy Ring اجازه می دهد تا با سایر دستگاه‌های اندرویدی کار کند، اما اگر تمایل زیادی به استفاده از حلقه هوشمند دارید اما یک تلفن غیرسامسونگ دارید، می توانید به جای آن از حلقه‌های هوشمند رقیب سامسونگ خرید کنید.

حلقه هوشمند سامسونگ Galaxy Ring با قیمت ۴۰۰ دلار رسما معرفی شد

آنطور که پیداست سامسونگ تلاش دارد تا کاربران در اکوسیستم محصولات خود نگاه دارد، رفتاری که اپل سالهاست انجام می‌دهد. در نتیجه اگر کسی گلکسی رینگ می‌خواهد، پس یک موبایل گلکسی هم بخرد! گزاره عجیبی است، آن هم برای یک حلقه هوشمند ۴۰۰ دلاری!

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این راهبرد سامسونگ صحیح است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)