حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حلقه هوشمند سامسونگ Galaxy Ring با قیمت ۴۰۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

مدتی هست که سامسونگ درباره محصول پوشیدنی جدید خود تیزرهایی منتشر می‌کند. بالاخره امروز و گلکسی آنپکد تیرماه ۱۴۰۳ این محصول کاملا و رسما رونمایی شد. حلقه هوشمند سامسونگ Galaxy Ring با قیمت ۴۰۰ دلار به بازار خواهد آمد.

حلقه هوشمند سامسونگ Galaxy Ring

حلقه هوشمند Galaxy Ring سامسونگ در نمایشگاه MWC 2024 معرفی شد، اما نزدیک به پنج ماه طول کشید تا مشخصات کامل، قیمت و جزئیات در دسترس بودن آن را دریافت کنیم.

این محصول ممکن است کوچکترین عضو خانواده گلکسی باشد، اما Galaxy Ring بدون شک خاص‌ترین گجت در رویداد Galaxy Unpacked امروز است. این محصول نقطه اوج سال‌ها تحقیق و توسعه در زمینه سلامت و ردیابی فعالیت است و تلاش دارد که بزرگ‌ترین اتفاق بعدی در دنیای نظارت بر سلامت است.

حلقه گلکسی سامسونگ در رنگ‌های مشکی، نقره ای و طلایی عرضه می شود. این حلقه در سایزهای 5 تا 13 در ایالات متحده موجود است که همه آنها از آلیاژ تیتانیوم درجه 5 ساخته شده اند.

طراحی بیرونی حلقه به صورت مقعر است تا در برابر خراشیدگی و آسیب مقاوم باشد. تمام سنسورهای ردیابی سلامت، باتری و پین‌های شارژ در داخل، زیر لایه‌ای از رزین اپوکسی پنهان شده‌اند.

گلکسی رینگ دارای گواهی IP68 بوده و همچنین تا فشار 10ATM (تقریبا معادل عمق ۱۰۰ متری) مقاوم در برابر آب است. کوچکترین حلقه گلکسی یعنی سایز 5 دارای ابعاد 7.0 در 2.6 میلی متر بوده وزن آن فقط 2.3 گرم است در حالی که در نسخه سایز 13 وزن به 3 گرم می رسد.

سامسونگ با هر سفارش حلقه گلکسی یک کیت سایز رایگان ارسال می کند و سپس به شما توصیه می شود قبل از تایید انتخاب نهایی خود، نمونه انتخابی را حداقل 24 ساعت روی انگشت خود قرار دهید.

همچنین می‌توانید حلقه‌های با اندازه‌های مختلف را در فروشگاه‌های خرده‌فروشی سامسونگ امتحان کنید و حلقه مناسب را در محل انتخاب نمایید.

کیت سایز گلکسی رینگ

کیت سایز گلکسی رینگ

فقط سازگار با گوشی های سامسونگ دارای اندروید ۱۱ یا بالاتر

حلقه هوشمند Galaxy Ring سامسونگ از طریق بلوتوث LE 5.4 با موبایل شما جفت می‌شود و استفاده از آن در انحصار گوشی‌های گلکسی سامسونگ با اندروید 11 یا بالاتر خواهد بود. شما همچنین به یک حساب سامسونگ و نرم افزار Samsung Health نیاز دارید.

گلکسی رینگ همچنین از ژست‌های حرکتی انگشتی پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید انگشت شست و اشاره خود را در حین استفاده از حلقه برای کنترل تلفن هوشمند گلکسی خود استفاده کنید. مثلا با زدن این دو انگشت به یکدیگر می‌توانید عکاسی کنید یا زنگ هشدار را خاموش کنید.

همچنین گلکسی رینگ با Samsung Find سازگار است و می‌تواند از چراغ‌های LED داخلی خود برای چشمک زدن و ارسال سیگنال تصویری به شما استفاده کند.

حلقه گلکسی سامسونگ مجموعه معیارهای سلامتی مهم شما، از جمله ضربان قلب و دمای پوست را ردیابی می‌کند. اولی را از طریق حسگر نوری PPG و دومی را به لطف حسگر داخلی ثبت خواهد کرد.

سامسونگ همچنین به دلیل طراحی ظریف آن که پوشیدن 24 ساعته آن را راحت می‌کند، روی ردیابی خواب با حلقه گلکسی تمرکز ویژه‌ای کرده است. ردیابی خواب Galaxy Ring دارای امتیاز خواب فعال با تجزیه و تحلیل خروپف و معیارهای اضافی مانند حرکت در طول خواب، تأخیر خواب، ضربان قلب و تنفس است.

همچنین با نظارت زنده ضربان قلب و هشدارهای ضربان قلب، تشخیص خودکار تمرین را دریافت می‌کنید. سامسونگ همچنین امتیاز انرژی یا Energy Score را با این حلقه ثبت می‌کند. این امتیازات فعالیت و خواب شما بررسی کرده و یک امتیاز کلی از ۱۰۰ را ارائه می‌کند.

عمر باتری گلکسی رینگ چقدر است؟

گلکسی رینگ با اندازه کوچکتر (اندازه‌های 5 تا 7) دارای باتری 17 میلی‌آمپر ساعتی هستند که با یک بار شارژ تا 6 روز قابل استفاده خواهند بود.

سایزهای 8 تا 11 دارای باتری‌های 18 میلی‌آمپرساعتی هستند که آن‌ها هم تا 6 روز قابل استفاده خواهند بود.

مدل‌های سایز 12 و 13 دارای باتری‌های 22.5 میلی‌آمپرساعتی بوده حداکثر 7 روز قابل استفاده هستند.

کیس شارژر گلکسی رینگ

کیس شارژر گلکسی رینگ

گلکسی رینگ دارای یک کیس شارژ زیبا است که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید. این کیس دارای باتری 361 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا 20 بار شارژ کامل گلکسی رینگ‌های سایز کوچک را شارژ کند.

قیمت گلکسی رینگ ۳۹۹.۹۹ دلار بوده که ارزنده بودن یا نبودنش را شما باید بگویید. نظر شما درباره حلقه هوشمند سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)