حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز شیائومی Redmi Buds 5C با عمر باتری ۷.۵ ساعتی معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، لوازم جانبی

زیربرند اقتصادی شیائومی یعنی Redmi به تازگی یک ایربادز جدید رونمایی کرده است. ایربادز شیائومی Redmi Buds 5C با عمر باتری ۷.۵ ساعتی عرضه می‌شود و توانایی کاهش نویز تا ۴۰ دسیبل را هم دارد.

ایربادز شیائومی Redmi Buds 5C

ایربادز Redmi Buds 5C دارای همان طراحی داخل گوش با نوک سیلیکونی است که یک ساقه بیرون گوش هم دارد. به مانند دو عضو دیگر خانواده خود، گواهی IP54 دارد که در برابر پاشش آب و گردوغبار می‌تواند مقاوم باشد.

کیس آن مستطیلی با گوشه‌های گرد است که باتری ۴۸۰ میلی‌آمپری درون خود دارد. این قاب با USB C شارژ می‌شود. ردمی مدعی است عمر باتری این ایربادزها همراه با کیس‌شان به ۳۶ ساعت می‌رسد. با این حال عمر باتری آن‌ها به تنهایی برابر ۷.۵ ساعت است.

در بخش صوتی، Redmi Buds 5C به درایورهای تیتانیومی ۱۲.۴ میلی‌متری برای وضوح صدای بهتر مجهز شده است. بسته به ترجیح صوتی شما، ۵ پروفایل صدا وجود دارد. این ایربادزها دارای حذف نویز فعال هیبریدی ۴۰ دسیبل است. برای این منظور ادعا می‌شود ۴ میکروفون وجود دارد که با هوش‌مصنوعی آموزش داده شده‌اند، این ۴ میکروفون یعنی ۲ میکروفون روی هر گوشی.

همچنین حالت شفافیت را خواهید داشت که به شما امکان می‌دهد بدون بیرون آوردن ایربادزها، صدای محیط را بنشوید.

ردمی بادز 5C شیائومی دارای اتصال بلوتوث 5.3 است. همچنین از Fast Pair گوگل پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به ۲ دستگاه به طور همزمان متصل شود. حالت تأخیر کم 60 میلی‌ثانیه نیز وجود دارد.

قیمت ردمی بادز 5C شیائومی چقدر است؟

شما می‌توانید ردمی بادز 5C را در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی بخرید. قیمت آن در بازار هند معادل حدود ۲۴ دلار است. نظر شما درباره این ایربادز جدید ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)