حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر مجیک Vs3 با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، بنچمارک

آنر مجیک Vs3 در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شد. بنچمارک مذکور، برخی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند تاشو را فاش می‌کند. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

آنر مجیک Vs3 با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۴ در راه است

با توجه به داده های بنچمارک گیک‌بنچ، Honor Magic Vs3 از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد. این چیپست، نسل قبلی تراشه پرچمدار فعلی کوالکام است. نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم Magic Vs3 در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است و این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید.

داده های بنچمارک گیک‌بنچ

گیک‌بنچ، یک بنچمارک محبوب برای اندازه‌گیری عملکرد CPU و GPU است و یک روش خوب برای مقایسه عملکرد گوشی های هوشمند به‌شمار می‌رود. آنر مجیک Vs3 در تست تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۲,۰۵۱ شده و در تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۵,۶۴۳ را ثبت کرده است. این امتیازات مشابه سایر محصولات مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است. به‌عنوان مثال، گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ که از همین تراشه بهره می‌برد، در بنچمارک گیک‌بنچ موفق به کسب امتیازات ۱,۹۰۲ و ۵,۴۹۸ خواهد شد.

متاسفانه اطلاعات زیادی درباره مشخصات Honor Magic Vs3 در دست نیست. اما صفحه رسمی پیش‌سفارش این گوشی تاشو در وب‌سایت آنر نشان می‌دهد که این دستگاه در نسخه های ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد.

نگاهی کوتاه به مشخصات مورد انتظار Honor Magic V3

آنر Magic V3 در دارای یک ماژول دوربین هشت ضلعی است که در مرکز بالای قاب پشتی قرار دارد. این گوشی تاشو در چهار رنگ قهوه‌ای، مشکی، سبز و سفید به دست کاربران خواهد رسید. انتظار می‌رود که این دستگاه دارای یک سنسور اثرانگشت بر روی دکمه پاور باشد. فریم این تلفن هوشمند تاشو فلزی خواهد بود.

گوشی تاشو آینده آنر با برخورداری از استاندارد IPX8 تا حدودی در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود. Honor Magic V3 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده و از لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره‌مند است. دوربین تله‌فوتو پریسکوپی این دستگاه، زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. این گوشی تاشو از باتری پرظرفیت ۵,۲۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. برخی شایعات ادعا می‌کنند که Magic V3 از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه ضخامت بسیار کم (۹.۷ میلی‌متر) و وزن ۲۲۶ گرمی دارد. در نهایت می‌دانیم که تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند تاشو را بر عهده خواهد داشت.

طراحی آنر مجیک Vs3 پیش از رونمایی فاش شد

نظر شما درباره این گوشی های تاشو آینده آنر چیپست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی