حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه 5G ردمی ۱۳ شیائومی با تراشه Snapdragon 4 Gen 2 AE رسما معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی

اواخر هفته گذشته بود که ویدئو آنباکسینگ ردمی ۱۳ شیائومی را با هم در ترنجی تماشا کردیم. آن دستگاه نسخه 4G بود و حالا نسخه 5G ردمی ۱۳ با تراشه Snapdragon 4 Gen 2 AE رسما معرفی شده است.

نسخه 5G ردمی ۱۳ شیائومی

گوشی Redmi 13 5G شیائومی در هند و در رویدادی به مناسبت ۱۰ سالگی فعالیت این برند در این کشور رونمایی شده است.

صفحه نمایش همچنان یک نمونه IPS LCD بوده که در اندازه بزرگ 6.79 اینچی انتخاب شده و با رزلوشن +FHD همراه است. البته این بار گفته می‌شود رفرش‌ریت آن ۱۲۰ هرتز است. این پنل زیر شیشه مقاوم گوریلا گلس ۳ قرار دارد.

ردمی ۱۳ مدل 5G شیائومی از یک تراشه ۴ نانومتری هشت هسته‌ای کوالکام به نام Snapdragon 4 Gen 2 AE بهره می‌برد که همراه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

در بخش دوربین Redmi 13 5G به یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL HM6 سامسونگ و دیافراگم f/1.75 مجهز شده است. این شرکت می گوید که دوربین اصلی زوم 3 برابری کراپ-سنسور را ارائه می‌دهد.

این گوشی همچنین دارای دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. برای تماس ویدیویی و سلفی‌ها، یک دوربین 13 مگاپیکسلی دارید که درون سوراخ نمایشگر قرار گرفته است.

گزینه‌های اتصالات در این گوشی شامل 5G، 4G LTE، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.4، GPS و جک 3.5 میلی متری هدفون است. این گوشی هوشمند همچنین به پورت USB Type-C برای انتقال اطلاعات و باتری 5030 میلی آمپر ساعتی با شارژری به توان 33 وات مجهز شده است.

سنسورهای موجود بر روی Redmi 13 5G شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نمای الکترونیکی، حسگر مجاورت، حسگر نور محیط هستند. این گوشی همچنین دارای یک فرستنده مادون قرمز (IR) است که می تواند برای کنترل لوازم خانگی مختلف استفاده شود.

ردمی ۱۳ مدل 5G دارای یک اسکنر اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک است. علاوه بر این، ابعاد آن 168.6×76.28×8.3 میلی متر و وزن آن 205 گرم است.

این دستگاه به صورت پیشفرض با اندروید 14 و رابط کاربری HyperOS شیائومی عرضه می‌شود.

قیمت مدل 5G ردمی ۱۳ شیائومی چقدر است؟

شما می‌توانید این گوشی را در رنگ‌های آبی، مشکی و صورتی تهیه کنید. همچنین قیمت آن برای مدل‌های زیر در بازار هند عبارتند از:

۱- مدل ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۱۶۸ دلار

۲- مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۱۸۶ دلار

نظر شما درباره این گوشی ارزان 5G ردمی چیست؟

ویدئو آنباکسینگ ردمی ۱۳ شیائومی + راه اندازی اولیه

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)