حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر و مشخصات وان پلاس نورد ۴ فاش شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، وان‌پلاس

در تاریخ ۱۶ جولای (۲۶ تیر ماه)، OnePlus Nord 4 معرفی خواهد شد. این گوشی میان‌رده به بدنه‌ای فلزی مجهز می‌شود، چیزی که مدت زیادی است در بازار تلفن های هوشمند ندیده‌ایم. هم‌اکنون، رندر های جدید وان پلاس نورد ۴ فاش شده که طراحی این دستگاه را نشان می‌دهند.

وان پلاس نورد ۴ با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ در راه است 

وان پلاس نورد ۴ در رنگ های مشکی، سبز نعنایی و سفید/ نقره‌ای به دست کاربران خواهد رسید. قاب پشتی این دستگاه نسبتاً منحصربه‌فرد بوده و طراحی دو رنگ دارد. این تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی OLED با وضوح 1.5K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شود. تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز OnePlus Nord 4 را بر عهده خواهد داشت.

رندر OnePlus Nord 4

رندر OnePlus Nord 4

مطابق با گزارش منبع، این گوشی آینده وان پلاس از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. رندر های وان پلاس نورد ۴ نشان می‌دهند که دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند قرار می‌گیرد. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین اولتراواید، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

این دستگاه از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. خوب است که وان پلاس Nord 4 به دوربین سومی مجهز نمیشود که بی‌فایده باشد. مانند یک دوربین ماکرو یا تشخیص عمق که اغلب در گوشی های ارزان‌قیمت می‌بینیم.

فریم کناری وان پلاس نورد ۴

همان‌طور که در رندر های منتشر شده می‌توان مشاهده کرد، وان پلاس نورد ۴ دارای فریم تخت بوده و اسلایدر هشدار در سمت چپ دستگاه دیده می‌شود. این دکمه هشدار محبوبیت زیادی در بین طرفداران پیدا کرده و چند سال پیش، زمانی که از OnePlus 10T حذف شد، خشم بسیاری از علاقه‌مندان را برانگیخت. شگفتی دیگری وجود دارد، OnePlus Nord 4 از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا برخوردار است. این اقدام کمی عجیب به نظر می‌رسد، زیرا که این گوشی هوشمند به همراه ایربادز Nord Buds 3 Pro معرفی خواهد شد.

وان پلاس Nord 4 در ایتالیا و تاریخ ۲۶ تیر ۱۴۰۳ رونمایی خواهد شد

همان‌طور که اشاره شد، OnePlus Nord 4 در تاریخ ۱۶ جولای رونمایی می‌شود، رسماً تأیید شده که به همراه این گوشی هوشمند شاهد معرفی وان پلاس پد ۲، ساعت هوشمند Watch 2R و ایربادز Nord Buds 3 Pro خواهیم بود. گفته می‌شود که Nord 4 در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد.

نظر شما درباره طراحی این تلفن هوشمند میان‌رده آینده وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی