حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۷ اسلیم با مدل پلاس جایگزین خواهد شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

انتظار می‌رود که سری آیفون ۱۷ در ماه سپتامبر رونمایی شود. هم‌اکنون اما شایعاتی درباره‌ی جانشین این گوشی های آینده اپل منتشر شده است. ادعا می‌شود که آیفون ۱۷ اسلیم جایگزین مدل پلاس خواهد شد.

طراحی جزیره دوربین آیفون ۱۷ اسلیم مشابه سری پیکسل ۸ گوگل است

گوشی iPhone 17 Slim فاصله بین مدل های «پرو» و «غیر پرو» را کاهش خواهد داد. طبق گزارشی که جدیداً منتشر شده اپل مدل اسلیم را با نوآوری های جسورانه‌ای معرفی خواهد کرد. ظاهرا این مدل در مقایسه با آیفون های فعلی نازک‌تر و سبک‌تر است. اپل از آلومینیوم برای ساخت فریم این دستگاه استفاده خواهد کرد.

ماژول دوربین به‌صورت افقی قرار خواهد گرفت و ظاهراً طراحی آیفون ۱۷ اسلیم مشابه سری پیکسل ۸ گوگل است. اما می‌دانیم که اپل برای پشتیبانی از Spatial Video به طراحی عمودی دوربین ها بازگشته است. مشخص نیست که این ویژگی با چیدمان افقی دوربین ها نیز کار می‌کند یا نه.

iPhone 17 Slim

آیفون ۱۷ اسلیم به داینامیک آیلند باریک‌تری مجهز می‌شود که احتمالاً به دلیل استفاده از یک فلز فشرده تر برای سنسور Face ID است. طراحی این گوشی تا حدی شبیه یه آیفون X نیز توصیف شده است. مدل Slim از یک صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی برخوردار خواهد بود. برای مقایسه، آیفون ۱۵ پلاس دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی است. همان‌طور که اشاره شد، انتظار می‌رود که این دستگاه بتواند شکاف بین مدل های غیر پرو و پرو را پر کند.

گفته می‌شود که iPhone 17 Slim به نمایشگری با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شود. این اولین مدل غیر پرو در میان گوشی های اپل است که رفرش‌ریت بالا را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. احتمالاً مدل پایه سری آیفون ۱۷ نیز از صفحه نمایشی با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد.

همان‌طور که gizmochina اشاره می‌کند، با وجود آنکه تمامی مدل های سری iPhone 17 می‌توانند رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار دهند، اما مدل های پرو دارای نرخ به‌روزرسانی تطبیقی خواهند بود. به این معنی که گوشی به‌طور خودکار نرخ رفرش را بر اساس محتوای نمایش داده شده تنظیم می‌کند.

آیفون ۱۷ اسلیم گران‌تر از آیفون ۱۷ پرو مکس اپل خواهد بود!

نظر شما درباره عرضه مدل اسلیم چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی