حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 و ایربادز CMF Buds Pro 2 معرفی شدند

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing، اخبار، ساعت هوشمند، گجت‌های پوشیدنی

ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 و ایربادز CMF Buds Pro 2 توسط Nothing معرفی شدند. این دو محصول جدید ارتقاء های گسترده‌ای نسبت به نسل قبل دارند و جانشین CMF Buds Pro و CMF Watch Pro می‌شوند که در سال گذشته میلادی رونمایی شده بودند.

ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 با نمایشگر AMOLED و قیمت ۶۹ دلار رونمایی شد

ابتدا به سراغ CMF Watch Pro 2 می‌رویم. این ساعت هوشمند دارای یک صفحه نمایش دایره‌ای شکل AMOLED با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل و رفرش‌ریت ۶۰ هرتزی است. این نمایشگر توانایی تولید حداکثر روشنایی ۶۲۰ نیت را داشته و به بیش از ۱۰۰ واچ فیس مجهز شده است. Watch Pro 2 دارای حاشیه قابل‌تعویض بوده که می‌توانید آن را مطابق با استایل خود و بند های ۲۲ میلی‌متری این ساعت هوشمند، تغییر دهید.

CMF Watch Pro 2

فریم و قاب ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و دارای یک تاج چرخان برای پیمایش در رابط کاربری است. می‌توانید ویجت های این محصول را با کمک اپلیکیشن CMF Watch به راحتی شخصی‌سازی کنید. این ساعت هوشمند ویژگی های معمول مربوط به سلامتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 توانایی سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون، استرس و پایش خواب را دارد. این محصول بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی را با الگوریتم Cywee پشتیبانی می‌کند. گیرنده GPS آنبورد تضمین می‌کند که دویدن یا پیاده‌روی شما به‌درستی ردیابی می‌شود. همچنین می‌توانید داده های تمرینات خود را به Health Connect گوگل یا اپل Health بفرستید.

CMF Watch Pro 2

با کمک CMF Watch Pro 2 می‌توانید به برقراری تماس بپردازید، نوتیفیکیشن‌ ها را دریافت کنید و پخش رسانه را کنترل کنید. این محصول دارای استاندارد IP68 بوده که به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. باتری Watch Pro 2 با استفاده معمولی حدود ۱۱ روز شارژدهی خواهد داشت. اما شارژدهی آن با استفاده سنگین به ۹ روز کاهش می‌یابد.

مطابق با گزارش GSMArena، ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 در رنگ های مشکی، نارنجی و آبی روشن به دست کاربران خواهد رسید. قیمت این محصول از ۶۹ دلار شروع می‌شود. عرضه این ساعت از تاریخ ۱۲ جولای (۲۲ جولای) آغاز خواهد شد.

ایربادز CMF Buds Pro 2

طراحی CMF Buds Pro 2 مشابه CMF Buds به‌نظر می‌رسد. اما پیشرفت های قابل‌توجهی سخت‌افزاری وجود دارد. مهمترین آنها به‌کارگیری درایور های دوگانه دینامیکی ۱۱ میلیمتری با توییتر های مسطح ۶ میلیمتری برای تولید صدای غنی‌تر است. Buds Pro 2 همچنین از کدک LDAC به‌همراه فناوری حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود که ویژگی ANC این ایربادز می‌تواند تا ۵۰ دسی‌بل از نویز های موجود در محیط را کاهش دهد. دکمه‌ای بر روی کیس وجود دارد که می‌توانید با کمک آن، میزان صدا را تنظیم کرده، تماس ها را بپذیرید یا قطع کنید و همچنین قابلیت ANC را روشن یا خاموش کنید.

CMF Buds Pro 2

رنگ‌بندی ایربادز CMF Buds Pro 2

بر روی هر کدام از ایرباد ها شاهد قرارگیری ۳ میکروفون هستیم که برای دریافت صدا و کاهش نویز به‌کار می‌آیند. Nothing در این محصول صدای فضایی را برای تجربه صوتی فراگیر، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. عمر باتری CMF Buds Pro 2 با خاموش بودن ANC حدود ۴۱ ساعت و با ANC روشن حدود ۳۰ ساعت است.

این محصول در رنگ های خاکستری تیره، خاکستری روشن، نارنجی و آبی (انحصاری هند) عرضه می‌شود. ایربادز CMF Buds Pro 2 از ۱۲ جولای (۲۲ تیر) با قیمت ۵۹ دلار به دست کاربران خواهد رسید.

گوشی CMF Phone 1 با قاب پشتی قابل تعویض و قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی شد

نظر شما درباره محصولات جدید CMF چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی