حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل دوم گلکسی رینگ سامسونگ شاید نمایشگر داشته باشد!

نوشته

3 روز قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در آستانه عرضه یک حلقه هوشمند در رویداد آتی Galaxy Unpacked است که برای ۲۰ تیر ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است. با این حال، یک درخواست ثبت اختراع جدید نشان می‌دهد که سامسونگ در حال کار بر روی حلقه پوشیدنی هوشمند دیگری است که طراحی متفاوتی دارد. این حق اختراع به ما می‌گوید که نسل دوم گلکسی رینگ سامسونگ شاید نمایشگر داشته باشد!

نسل دوم گلکسی رینگ سامسونگ با نمایشگر عرضه می‌شود؟

همانطور که از تصویر بالا می بینید، حلقه هوشمند جدید (احتمالا گلکسی رینگ نسل دوم) دارای یک طرف صاف در لایه بیرونی خواهد بود در حالی که لایه داخلی دایره ای است.

حدس زده می شود که سمت صاف لایه بیرونی به نمایشگر مجهز شود در حالی که سمت داخلی حسگرها را در خود جای خواهد داد. یکی از تصاویر نیز این حدس و گمان را تایید می کند که در زیر مشاهده می کنید.

علاوه بر این، شایعه شده که حلقه هوشمند نسل دوم سامسونگ می‌تواند با ۲ نمایشگر عرضه شود: یکی برای آیکون برنامه و دیگری برای نمایش محتوا یا اطلاعات هنگامی که روی آیکون برنامه ضربه زده می‌شود. هر دو صفحه نمایش بر اساس ورودی کاربر با هم کار می کنند. با این حال، تصاویر درخواست ثبت اختراع به صراحت چندین نمایشگر را روی دستگاه نشان نمی‌دهند.

صفحه نمایش می تواند به شما کمک کند برخی از اطلاعات کلیدی مانند آمار تمرینات و ضربان قلب را بدون نیاز به لمس تلفن خود به راحتی بررسی کنید. همچنین ممکن است شما را از تماس‌های دریافتی و اعلان‌ها مطلع کند.

همچنین از تصاویر مشخص است که حلقه هوشمند نسل دوم سامسونگ می تواند حجم داخلی بسیار بالاتری در مقایسه با حلقه گلکسی نسل اول داشته باشد. این نشان می دهد که حلقه بعدی منابع بیشتری در داخل (مانند ظرفیت باتری بالاتر یا سنسورهای اضافی) برای بهبود عملکرد خواهد داشت.

با توجه به ثبت اختراع، حلقه گلکسی از اندازه گیری واکنش پوستی Galvanic (GSR) در کنار SPO2، PPG و ECG پشتیبانی می کند. همچنین به سنسور دما، شتاب‌سنج، حسگر اثر انگشت و سوئیچ مجهز خواهد شد. استفاده از سنسورهای بیشتر می تواند دلیل افزایش حجم داخلی دستگاه باشد.

با این وجود، این دستگاه همچنان به برقراری ارتباط با تلفن نیاز دارد و احتمالاً از اتصال بلوتوث استفاده خواهد کرد. همچنین حدس زده می‌شود که این دستگاه می‌تواند از Wi-Fi، NFC و MST (انتقال امن مغناطیسی) برای پرداخت‌ها پشتیبانی کند.

طبق این پتنت، این حلقه نسل دوم هم در اندازه های متعدد عرضه خواهد شد. 27 سایز حلقه در کره جنوبی و 65 سایز در ایالات متحده وجود خواهد داشت.

نظر شما چیست؟‌ فکر می‌کنید این حق اختراع تبدیل به محصول نهایی می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)