حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی جدید گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ را ببینید

نوشته

3 روز قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اوایل امروز بود که طراحی جدید گلکسی بادز ۳ سامسونگ بار دیگر تایید شد. حالا اما در ساعات پایانی روز، طراحی جدید گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ لو رفته و می‌توانید این محصول را نیز در تصاویر واقعی ببینید.

گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ

سامسونگ رویداد Galaxy Unpacked خود را در تاریخ ۲۰ تیر در پاریس برگزار می کند تا از Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 رونمایی کند. در کنار این محصولات، انتظار می‌رود که این برند کره‌ای ایربادزهای جدید خود را با نام‌های Galaxy Buds 3 و Galaxy Buds 3 Pro را نیز معرفی کند.

پیش‌تر چند تصویر گرافیکی لو رفته نشان داد که مدل پرو دارای طراحی ساقه‌دار الهام گرفته از AirPods اپل خواهد بود. حالا اما تصاویر زنده از Buds 3 Pro را داریم که تقریبا همه چیز را برای ما مشخص می‌کند.

این تصاویر که توسط منبع معتبر Ice Universe در شبکه اجتماعی X منتشر شده، گزارش قبلی را تأیید می کند و تأیید می کند که Samsung Galaxy Buds 3 Pro دارای طراحی ساقه‌ای خواهد بود.

این تصویر همچنین مشخص کرد که قاب شارژ گلکسی بادز 3 پرو دارای یک درب نیمه شفاف با یک چراغ نشانگر در جلو خواهد بود. علاوه بر این، می توانید خط رو به پایین را در تصویر دوم زیر روی ساقه جوانه های سمت چپ مشاهده کنید که گفته می شود Blade Light نام دارد.

که گفته می شود قاب شارژر این ایربادز یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی دارد. گوشی‌ها به تنهایی ۷ ساعت و با قاب شارژر مجموعا ۳۰ ساعت عمر باتری دارد.

شایعات ادعا می‌کنند که سامسونگ Galaxy Buds 3 Pro دارای بلندگوهای دو طرفه روی هر گوشی بوده و اتصال بلوتوث 5.4 را ارائه می‌کند. همچنین دارای صدای محیط و کاهش نویز تطبیقی ​​است. همچنین گفته می‌شود که این محصولات گواهی IP57 دارند.

نظر شما چیست؟ منتظر این ایربادزهای جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)