حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو آنباکسینگ ردمی ۱۳ شیائومی + راه اندازی اولیه

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، حتما بخوانید، ردمی

حدود ۱ ماه پیش بود که شیائومی ردمی ۱۳ مدل 4G با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رسما برای بازار جهانی معرفی شد. این دستگاه حالا در بازار کشور ما موجود شده و امشب می‌خواهیم با هم در ترنجی، خیلی داغ داغ (!) ویدئو آنباکسینگ ردمی ۱۳ شیائومی را به همراه تجربه راه اندازی اولیه را تماشا کنیم.

ویدئو آنباکسینگ ردمی ۱۳

پیش از آغاز باید بگویم که فروشگاه اینترنتی گوگل کالا Redmi 13 شیائومی را در اختیار ترنجی قرار داده است تا تجربه خود را با شما در میان بگذاریم. شما می‌توانید این گوشی را با قیمت بسیار رقابتی از فروشگاه اینترنتی گوگل کالا بخرید.

خرید ردمی ۱۳ شیائومی از فروشگاه اینترنتی گوگل کالا

خوشبختانه Xiaomi درون جعبه این گوشی اقتصادی شارژر و قاب سیلیکونی را به رایگان قرار داده است. ردمی ۱۳ با شارژر سریع ۳۳ وات و قاب سیلیکونی شفاف به شما عرضه خواهد شد. این نسبت به گوشی‌های سامسونگ که شارژر درون جعبه ندارند، انتخاب بهتری است.

شارژر ۳۳ وات شیائومی درون جعبه ردمی ۱۳

شارژر ۳۳ وات شیائومی درون جعبه ردمی ۱۳

به جز موارد درون جعبه باید گفت که Redmi 13 با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه می‌شود که برای محصولی در این رده قیمتی جالب است. همچنین اندروید ۱۴ پیش فرض و رابط کاربری HyperOS را به شما ارائه خواهد کرد.

متاسفانه نمایشگر از نوع IPS LCD انتخاب شده و بهتر بود که OLED باشد. با این حال باید گفت پنل IPS LCD بزرگ 6.79 اینچی با وضوح +FHD و رفرش‌ریت 90 هرتز خیلی هم انتخاب بدی نیست.

مدل 4G ردمی ۱۳ با تراشه مدیاتک Helio G91 Ultra ارائه خواهد شد. این تراشه در کنار ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قرار می‌گیرد.

بیاید با هم به تماشا ویدئو آنباکسینگ Redmi 13 بنشینیم.

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽


🔼🔼🔼🔼🔼🔼

🔷  همچنین در صورت عدم نمایش کادر بالا، با فیلترشکن روشن روی ✅️  این لینک ✅️ بزنید.

نظر شما درباره ردمی 13 شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)